Zavřít recenzi

Mercedes-Benz Vito pěknej

“Jako ženská: krásné, ale na nic!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 2148 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 138 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 58 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.0
Jsem majitelkou vozu VITO 115 CDI. Auto bylo registrováno 17. 12. 2003, ale já jsem jej koupila 13. 2. 2004 u firmy RENÉ v H. Králové. Proč? Protože mi v Praze v té době přišli obchodníci ve firmě Mercedes namyšlení a když nejste celebrita tak je obtěžujete.
Už 3. 3. 04 jsem v servisu uvedla, že auto špatně startuje a byla mi dobita baterie. Dne 8. 3. 04 už jsem si zakoupila k povinné výbavě ještě startovací kabely. 17. 3. 04 opět bez startu. 11. 4. 04 si neškrtlo ani dálkové ovládání, abych mohla vyndat startovací kabely, které byly uvězněny v autě. Dne 28. 4. 04 jsem musela přespat ve Vídni, odkud jsem nemohla odjet – nenastartovala jsem. Jak se to stávalo? Zcela pravidelně po dvou dnech tzn. po 48 hodinách odpočinku auto nestartovalo. Samozřejmě, že jsem si auto pořídila na přepravu z bodu A do bodu B, ale při koupi mě zapomněli jaksi upozornit, že se s nim musí stejně jako s pejskem několikrát denně jezdit – proběhnout. Takže jsem 10. 5. 2004 napsala reklamaci – vrácení vozu. Udělali ze mě úplnou káču, která si po našminkování v autě nevypne kabinové světlo….a to prý může vybít baterii. No tak to by musela být lampa jako ….. Neuspěla jsem v Hradci, napsala jsem do Německa a jaké bylo moje překvapení když odpověď přišla z Varšavy a česky. Jaká? Autu nic není, prostě se vybíjí. Koupila jsem silnější baterii. Ta nejsilnější tam nejde, protože je pod sedačkou řidiče a nevejde se tam. Od té doby mi občas svítí airbag u spolujezdce, nebo kontrolka nějaké žárovičky. Ale já jsem si říkala: hlavně, že na mě neprší a nefouká. Momentálně řeším zničený motor. Byla jsem u jeho rozebírání a v jednom válci byl kroužek „nabušený“ úplně napovrch a zničený a třetí válec byl prasklý. Servisní prohlídky dodržuji. Můj interval výměny oleje od počátku je 35-37. tisíc km. Což se mi zdálo dost. Tak jsem se rozhodla postarat se o svého „macíka“ lépe. Po 24. tisících ujetých km od poslední výměny oleje jsem si dovolila vyměnit olej – svépomocí. Při 138.000 km jsem na dálnici zažila proměnu mého VITA na traktor. Motor začal neuvěřitelně tlouct a ztratila jsem rychlost. Před rozebíráním motoru, jsem ještě požádala mechanika, aby olej zkontroloval a bylo ho tolik kolik ho má být. Prodejce v H. Králové mi nabídl motor za 220.000,- Kč s odečtením 70.000,- Kč za ten můj (ceny bez DPH). Nemyslíte, že když si přidám budu mít v dnešní době celkem zánovní auto z Německa? Připadám si skutečně jako …. nebudu sprostá, ale v tomto obchodě, kde si muži věci vyříkávají otevřeně se jaksi necítím. Na to, aby mě v servisu brali vážně bych se asi musela nechat přeoperovat a to si teda raději za ty peníze koupím jiné auto. Takže pánové máte někdo zájem o tento výstavní kus?

Závady a opravy na autě

Auto bylo reklamováno několikrát - bez úspěchu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »