Zavřít recenzi

Suzuki Ignis GA

“Vlastnosti odpovídají ceně, prodejce a dovozce po zaplacení na zákazníka kašlou.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1300 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 15 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 5.8
Zoufalé jsou zkušenosti s prodejcem a dovozcem. Prodejce mi napsal po třetí opravě, že auto je ve "standardu Suzuki". Po dalším půl roce sporů vyměnili ložiska převodovky, náboje kol a pneumatiky. Dovozce mě ve všem odkazuje na prodejce, takže není, ke komu se odvolat. Firma Suzuki neudává žádnou adresu, kam by bylo možno poslat stížnost

Závady a opravy na autě

Auto má vlastnosti, které jsem očekával, když jsem ho v lednu 2008 kupoval u Auto-moto Riegger. Až na to, že od začátku vibruje volant a předek karoserie při rychlosti nad 100 km/h, zjevně v rytmu otáčení kol. V servisu u prodejce jsem byl pětkrát, vyměnili postupně obě poloosy, ložiska v převodovce, náboje předních kol a nakonec všechny pneumatiky. Celkem strávilo auto v servisu dva měsíce, moje žádosti o náhradní vůz odmítl prodejce i dovozce. Při převzetí mi prodejce vždy tvrdí, že už je auto v pořádku, při první jízdě po dálnici se ukáže, že to není pravda. Během posledního, měsíčního pobytu v servisu najeli cca 2000 km.
Kmitání se po výměně pneumatik snížilo ale přetrvává dál. Zjevně jde o rezonanci v přední nápravě a řízení při rychlosti při rychlosti 115-120 km/h, tj. cca 17 Hz. Budící silou jsou vždy přítomné nevyváženosti a házení pneumatik, disků a nábojů. Nevím, zda tu vadu má jen můj kus nebo je to vada typu. Kmitání v řízení je podle mého názoru potenciálně nebezpečné.
<
Přejít na standardní verzi stránky »