Zavřít recenzi

Mercedes-Benz Vito 2.2

“VYBORNE, vykonne, spolahlive, priestranne, mozem len odporucit! :)”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: CDI 
  • Stav km při koupi: 168 000 km 
  • Stav km nyní: 304 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 13 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.0
Ja toto auto hodnotim viac ako pozitivne a to aj napriek vyssie spominanim zavadam!!!
Jedno velke + ma umna motor, ten je podla mna absolutne dokonaly 112 CDI, staci pravidelne menit olej a nemate s nim ziaden problem!!!

Tah ma stale super, proste nieje s nim problem predbiehat, tak ako s hociktorim inym osobnym autom.. na ceste drzi tiez velmy dobre! spotreba velmy dobra!
nic nebuchoce, nehrkoce, nestrieka, netece, neskripe co je na auto s viac ako 300 000 km(poslednych 100 000 km, len v minulom roku) priam az neuveritlne.. interier pekny, prehladny, sedacky pohodlne a drzia cloveka aj v ostrejsich zakrutach, po vybrati sedadiel velky batozinovy priestor..

Silné stránky

MOTOR
Jazdne vlastnosti
Spotreba
Priestrannost
Spolahlivost

Slabé stránky

Čapy
Hluk motora pri vyssich rychlostiach
Zle vyriesene kurenie
Lokalna hrdza.. (kapota, dvere)

Závady a opravy na autě

Na zaciatok musim podotknut, ze auto je vyuzivane na prepravu osob 7 dni v tyzdni cca 300 km denne (jedna sa o minibus 8+1, auto nieje pretazovane!).

Po prejdeni cca 15 000 km od kupy, ma prvy X nechalo trcat v BA.. porucha dobijania, preblikli vsetky kontrolky a uz som nenastartoval, porucha regulatora ci niecoho podobneho, to si uz presne nepamatam. (odtah do servisu)
Dalsia dolezita vec a to brzdove platnicky, nutne ich menit cca kazdych 40 000 km.. teda vydrz nic moc! a tu sa dostavam k druhemu a zatial poslednemu zavaznemu zlihaniu, kedy som bol nuteny volat odtahovku a teda, prasknuta PP brzdova hadicka.. (som rad ze zijem) vymenene obe na prednaj naprave..

Dalej, podvozok, co sa tyka prednej napravy, vymena capov, je ako na beziacom pase, minimalne raz za mesiac sa jedna odfajci, za tento rok uz boli vymenene asi vsetky (vratane tyciek riadenia) niektore aj niekolko X..
vymenene vnutorne homokinetycke klby, nutne spravit geometru minimalne tak raz za pol roka (ak nechcete prist o nove gumy ako ja)

no a naposledy to bol zamok na posuvnych dverach, termostat a zhavice..

vsetko toto odchadzalo postupne v priebehu roka a nic z toho NEbolo financne nakladne..
<
Přejít na standardní verzi stránky »