ABS, Alu kola, Asistent-nouzového brždění, Asistent-parkovací, Asistent-rozjezdový, Centrální zam. klíčem, Denní svícení, Dětská sedačka Isofix, Elektrická okna 2x, Handsfree, Kamera parkovací, Klimatizace digitální, Kontrola tlaku v pneu, Navigace GPS, Nezávislé topení, Opěrky hlav výsuvné, Palubní počítač, Podvozek regulace tuhosti, Podvozek regulace výšky, Pohon 4x4, Protiskluzový systém ASR, Převodovka automatická, Sedadla el. nastavitelná, Sedadla nastavitelná výškově, Sedadla odvětrávatelná, Sedadla podélně posuvná, Sedadla polohovací, Sedadla potah Kožené potahy, Sedadla vyhřívaná, Senzor deště, Senzor světel, Skla tónovaná, Sklo přední vyhřívané, Stabilizace podvozku ESP, Startování, Startování tlačítkem, Střešní okno elektrické, Tažné zařízení, Teploměr, Uzávěrka difer., Venkovní teploměr, Volant nastavitelný, Zrcátka elektricky nastavitelná, Zrcátka stmívatelná, Zrcátka vyhřívaná
servisní knížka, koupeno v CZ
AS250325 Výbava: - Barva: Černá obsidian - metalický lak - Edition 55 - Sportovní volant AMG Performance potaženy mikrovláknem DINAMICA - Kůže nappa červená classic/černá - Ovládání AMG na volantu - Sada AMG Night II - Polep Edition 55 - Sada AMG Night - 22 disky kol AMG - Ozdobné výplně interiéru - matný AMG Carbon - Koberečky pro speciální model - Tažné zařízení s ESP pro stabilizaci přívěsu - Sada komfortních sedadel pro řidiče a spolujezdce (aktivní ortopedická sedadla s masážní funkcí) - Vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla s pamětí - Zadní vyhřívaná sedadla - Čalounění stropu - mikrovlákno DINAMICA - 3-zónová klimatizace - Nezávislé topení a větraní - Digitální přijímač TV vysílání - MULTIBEAM LED světlomety - Palivová nádrž se zvětšenym objemem (100 l) - Analogové hodiny - Podvozek AMG RIDE CONTROL s nastavitelnou tuhostí - Surround sound systém Burmester® - Ambientní osvětlení - Adaptivní tempomat DISTRONIC - Hlídání jízdního pruhu - Hlídání mrtvého úhlu - 360° parkovací kamery Mercedes-Benz třídy G je živoucí legendou. Písmeno G v názvu znamená Geländewagen - terénní vůz. Vyrábí se od roku 1979. Vývoj užitkového off-roadu W460 začal 7 let před odhalením. Na G spolupracovala rakouská firma Steyr Daimler Puch. O započetí vývoje rozhodla hlavně 20-tisícová objednávka íránské armády, která však byla zrušena. Zájem naopak projevily státy Řecko a USA, stejně jako argentinská armáda. Dalším milníkem je rok 1983, kdy Géčko vyhrálo slavný závod Rallye Paříž-Dakar. V roce 1989 bylo představeno luxusní provedení W463, které je oficiální první generací třídy G. S několika modernizacemi vydržela dlouhých 29 let. První opravdu výkonné G bylo G 55 AMG. Kousky s tímto označením se vyráběly v letech 1999 až 2012, přičemž proběhly dvě výraznější modernizace. Původní G 55 AMG disponovalo 5.4-litrovým V8 o výkonu 354 koní. Následně byl přidán kompresor, jenž zvedl výkon na kulatých 500 koní. S dalším faceliftem přibylo 7 koní. Nástupcem G 55 AMG je G 63 AMG. Původní V8 byl nahrazen jen o 0.1 litru objemnějším motorem o stejném počtu válců, ale kompresor nahradila dvojice turbodmychadel. Výsledný výkon byl 536, později 571 koní. A to není vše, protože k dispozici byla ještě jedna, dnes již velice vzácná motorizace G 65 AMG. Do útrob off-roadového Géčka se nastěhoval mocný V12 6.0 BiTurbo. Tento jedinečný agregát dosahoval výkonu 612, později až 630 koní. V roce 2018 dorazila druhá generace W464. AMG G 63 má 4.0-litrový V8 BiTurbo, který produkuje 585 koní výkonu a 850 Nm točivého momentu.. Stav perfektní