ABS, AirBag 2x, Airbag-deaktivace spolujezdce, Alu kola 18 palců, Asistent-brzdový, Asistent-nouzového brždění, CD měnič, Centrální zam. klíčem, Denní svícení, EBD, Elektrická okna, Handsfree, Imobilizér, Katalyzátor, Klimatizace digitální, Opěrky hlav výsuvné, Otáčkoměr, Pneumatiky letní, Pohon 4x4, Převodovka manuální, Připojení - Bluetooth, Rychlostní stupně 6x, Rádio rádio/CD/MP3, Sedadla potah látka, Sedadla zadní - dělená, Sedadlo řidiče posuvné, Servo, Střecha pevná, Střešní nosič, Světla halogenové, Teploměr, Volant multifunkční, Volant nastavitelný, Zadní stěrač, Zrcátka elektricky nastavitelná, Zrcátka vyhřívaná, Zámek řadící páky
první majitel, koupeno v CZ, nehavarované
Dva silné diesely a dvoře je moc. Proto moje žena prodává 15ti letou, ale zachovalou Mazdu CX7 Emotion 4x4, objem 2,2 (posilovač řízení, ABS, ASR, ESP, DefendLock, aut. klimatizace, mlhovky i přední, isofix, rádio + CD, handsfree s Bluetooth, střešní nosiče). Má běžné neduhy, přiměřené věku, ale vždy fungovala spolehlivě. První majitel, má najeto 227tis., černá metalíza, drobné oderky na karoserii, přední nárazník by potřeboval stříknout (odskakuje lak), diesel (adblue odpojeno!!!). Pravidlený servis, zkrácený interval na 15t km, tankování bezřepkové nafty. Vyr. v Japonsku, hlava motoru a rozvody měněné cca v 90tis. km, před půl rokem čištěné DPF, před 2 lety výměna chladiče, nově nyní nákladnější resuscitace klimatizace (chybné relé), technická do 16.7.2026. Cena 125tis. Jediný neduh, který auto má (ale to platí pro všechny starší auta), je potřeba vyměnit nebo ubgradovat světla. Znalci vědí, že výměna H7 je porod. Myslím si, že už budou vypálené lampy. Ale na STK to stačilo.