Hodnocení a zkušenosti s autem
No na uvod musím konstatovat, že je to zejména, ale nejenom, dálniční polykač velkých porcí kilometru kdykoliv, kdekoliv a kamkoliv. V užívání jsou totiž hnedle dva exemplaře, jeden, vyše popsaný v automatu, druhy na vlas stejny, ale s přímym řazením,přesněji šestikvaltem v nižší vybavě. Oba používané od třech let stáří, zachovaleho stavu s orig. kilometrovnikem. K vozu samotnemu,resp. podv. části , pohodlny to korab nemajici v lasce přemíru zatáček a okresniho skotačeni. Většinu restu a nástrach drahych našich silničaru zvlada s přehledem. Tedy pro naše celorepublikove realizace optimalni, pro ctyri pasazery ruznych figur prijemne. prostorově v podelnem a koneckoncu i příčnem smeru dostatečne.Kufr standart s primerenym otvorem. Samotny interier je kvalitativne na vysi,až na vyjimky viz napr.ošoupaná madla, zpracovani za jedna, materialy za dva, ergonomie vicemene prijemna.V nejvyší vybavě Elegance nepostrada nic podstatneho. V šestikvaltu trochu sport. pojeti, precizni kulisa řazení,ovšem s citlivou spojkou se neubranite obcasnemu kodrcani se s hlavou v hlubokem zaklonu a naopak, přeci jenom ve srovnani s petistupnovym TIPTRONICEM jaksi nepatřične, ten totiž jest, az na dnes již pomalejší podřazovaní, mimořadne příjemnym pomocníkem, při kočírovaní silneho šestivalce,znějiciho hlasem hlubokeho barytonu.Musim uznat, ze se jedna o navykovou zalezitost obeho! Motor samotny je při dodržovaní minim.zasad tdickaru spolehlivym tahounem se silou nezmernou, krasneho zvuku, s přimerenym apetitem kolem 8 litru nafty. Na dalnicich jeho sila vynikne nejvice, je radost ho protahnout nehledic předpisu..pomužu ale nepřekažim. Vždy když je sedlam, je mi na tom svete hnedle veseleji, takže doporučuji všem,jež maji v kapse penez par, at se neboji a jdou do sestivalce, radost prevysi pripadne naklady s provozem spojene.myšleno zejmena servisni prohlidky.