Zavřít recenzi

Peugeot 107

“Spolehlivé a výkonné.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1.0vvt-i 
  • Stav km při koupi: 2 km 
  • Stav km nyní: 151 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 25 měs.
  • Průměrná spotřeba: 4.3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.4
Auto jsem koupil 19.listopadu 2007.Autu byl měněn olej po 15000km do ujetí 83000km,kdy jsem přešel na desetitisícový interval,u kterého jsem zůstal.

Vzduchový fitr měním po 15000-20000km,doporučený interval výrobce si nedovedu představit-filtr by byl černej jak uhel.Žijem hold v prašném prostředí.

Momentálně používám olej mogul 10w40,zkoušel jsem 5w30,5w40,15w40.10w40 je nejlepší kompromis cena-výkon.

Spotřeba benzínu minimální 3.25l/100km vzdálenost 350km.Maximální 6.8litrů-650km Litvínov-Brno.Jel jsem skoro pořád pod plným plynem.Když tuhle trasu jedu v klídku kolem 100km/h tak mám spotřebu kolem 4litrů.Každý si může spočitat kolik navíc zaplatí za rychlou jízdu.

Moje průměrná spotřeba se pohybuje kolem 4.3l/100km.

Řadím pokuď možno ekonomicky,trojku v 30kmh,čtyřku v 40kmh,pětku v 50kmh.Avšak při předjíždění se mu nebojím naložit,dvojku k omezovači 100kmh,nebo trojku do 150kmh.Doporučil bych však točit trojku max do stočtyřiceti tam je maximální výkon motoru.Pětka točí 90-2800,130-3600ot.

Maximalní rychlost na rovině se dosáhne na čtvrtý rychlostní stupeň.Při stosedmdesátce točí čtyřka 5900ot.Pokuď jedeme z kopce na dálnici dosáhneme maximálku na pětku,protože čtyřka by točila omezovač.
Na dálnici jsem dosáhl nejvišší rychlosti 184kmh gps.Tacho se zastaví za stosedmdesátkou,otáčky motoru pořád stoupají rychlost tedy taky.

Rozhodl jsem se pro montáž snížených pružin -30mm Weitec,auto vypadá lepe,má lepší jízdní vlastnosti je ale ještě tvrdší.Jsem asi masochysta,najezdit s tímto podvozkem 70000.ročně.

Jinak auto je třídvéřove se základní výbavou,nemám autorádio,posilovač řízení,centrál.

S autem jezdíme maximálně dva,vybral jsem si ho hlavně s ekonomického hlediska.Cena,spotřeba,bezpečnost v cenové hladině.S autem jsem poměrně spokojený,štve mě že ho mám leasing na šest let.Budu ho muset vyplatit dříve jinak nevydrží.


Postupně budu psát dálší postřehy.

Závady a opravy na autě

V devadesátitisících prasklá levá H4,vyměnil jsem obě.

Po ujetí stotisíc kilometrů začlo hučet přední ložisko u spolujezdce,vykazovalo též vůli.Vyměnil jsem jej.

Za dalších 20000 jsem musel vyměnit ložisko druhé přední u řidiče.

<
Přejít na standardní verzi stránky »