Zavřít recenzi

Škoda 120 120ls

“Na svoj vek ide výborne.”
  • Rok výroby: 1980 
  • Typ motoru: 1174cm 42,7kw 742.12x 
  • Stav km při koupi: 104 000 km 
  • Stav km nyní: 110 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.2
Na tom aute chodím 2 roky ale nikdy ma nenechalo aj ked som musel postát kvoli prehrievaniu bez následkou na motore aj ked ho moc nešetrím a neviem ktoré dnešné auto má pri 140km/h 4500 otáčok na 4stupnovej prevodovke (teda na 4ke).
Je to motor zvýšeným výkonom z výroby (120L-38kW) a moj motor 120LS-42,7kW. Bez problémou prejde cez emisnú a motor nemá zasebou žiadnu generálku.
Hluk z motora nie je až tak strašný ako vietor.
Ušlapaný sneh do kopca pre toto auto nieje prekážkou.
Pre mňa je to auto nesmrtelné.Nechápem. :-)

Závady a opravy na autě

Auto má poruchy sposobené vekom auta. Kedže som tretí majitel (minimalne treti a dufam ze ich nebolo viac) tak uz karoseria si nieco odniesla ale motor ide perfekne na to že je to povodný motor iba drobne poruchy sposebena vekom. Za 2 roky tieto opravy:
- vymena karburatora z dovodu možnosti vypadnutia el. ventilu na volnob. otáčky (ale dalo sa jazdit)
- výmena spojkovej lamely (opotrebovanie, ale stale sa dalo jazdit)
- dožil už novodobý regulator (bolo to leto dokazal som ist podstate vybitou baterkou 16km a o par hodin naspat, svetla uz ledva svietili skor ako parkovačky, otáčkomer už menej ukazoval ale doviezlo ma domov. to auto je nesmrtelné :)
- neskor začal pískat alternator ale dobíjal (hučal viac ako cely motor pri 4000 otáčkach
- prehrievanie až na 120C teda vymena chladica za dobry s funkčným ventilátorom a prehrievanie od tedy ani raz
- zima 2007 ráno cca -20C už neštartoval na klučik ani renault twingo ale škoda 120ls po mnohych pokusoch naštartovat naštartoval na klucik - nesmrtelné auto :-)

<
Přejít na standardní verzi stránky »