Zavřít recenzi

Škoda Octavia 1,8TSI

“Velká spokojenost.”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1800 
  • Stav km při koupi: 5 km 
  • Stav km nyní: 15 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Nedá mi to a musím napsat svoji recenzi na daný typ automobilu po přečtení všech předešlých recenzí. Nebudu popisovat technická data a jiné, vše najdete v prospektech.
Octavii 1,8 TSI mám již druhou.
První byla s ručním řazením a combi. Koupena v r.2008. Byl jsem více než spokojen. Najel jsem více než 30000 km za rok a vím co píši. Žádná závada ani reklamace. Výbava Ambiente v černé barvě a světle šedém vnitřku doplněná o pár drobností. Každý vybírá podle sebe a své peněženky. Já si myslím, že za dané peníze nic lepšího neseženete. Motor super a co se týká spotřeby je to benzín! Uměl jsem jet za 6,5L/100km svižně na okreskách i 11L/100km na dálnicích co to dá. Dlouhodobá roční spotřeba 7,6L.
Druhou jsem pořídil kvůli automatu, také combi. Jednou vyzkoušíte a nikdy nebudete chtít nic jiného. Spotřeba šla průměrně o 0,5L/100km dolů. Automat je super. Výbava tentokrát Elegance doplněná o většinu možných doplňků. Černá barva se světlou kůží a látkou s imitací dřeva vypadá lépe než na prospektech. Kola 16“ Draconis a dvojitá chromovaná koncovka výfuku jen podtrhují vzhled auta. Zatím mám 15000 km a žádné závady ani reklamace. Doplněk navigace Amundsen je drahá a ne všem bude vyhovovat ale v kombinaci s rádiem a ovládáním je příjemná. Xenonové světlomety s natáčením na horách svítí jako ve dne. Střešní okno využívám více než klimu. Motor s automatem jede snad lépe jak s ručním řazením. Na vyřádění mám volant s "pádly". Dobré ale musí se to člověk naučit používat. Tempomat používám snad všude kde se dá i ve městech. Kola 16" musí být obuta do dobrých pneu, jinak jsou hlučnější. Motor není vůbec slyšet, ale po vytočení (řazení S=sport) na 4000 a více otáček má nádherný zvuk. O zátahu ani nemluvím. Papírové hodnoty nejsou daleko od pravdy. Každému kdo chce rodinný vůz s náznakem sportovního motoru vřele doporučuji. Užijete si spoustu zábavy a přitom Vám může posloužit všude kde potřebujete (výlety do hor i k moři). Jirka

Závady a opravy na autě

Oba vozy neměly žádné poruchy. Mimo špatně označeného uzávěru nádrže. Vyměněno obratem.
<
Přejít na standardní verzi stránky »