Zavřít recenzi

Seat Altea seat altea stylance

“nespolahlivy”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1,9 TDI PD 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 136 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.4
Moj automobil Seat Altea som kupil v juli 2005. Na prvy pohlad som sa do neho zamiloval, vynikajuci dizajn, pohodlny a velky vnutorny priestor, vela elektroniky, sportovy vzhlad a cenu 680000,- sk som po dlhsom vahani a konzultovani s manzelkou tiez akceptoval. Prvych 10000 km som bol velmi spokojny, jazdne vlastnosti tohoto vozidla su naozaj vynikajuce, na ceste sedi ako prilepene a vynikajuco sa sprava tiez v kritickych situaciach, najmä pri prudkom brzdeni a vyhybani sa. Dostat ho do smyku cez rucnu brzdu je takmer nemozne, autom len poriadne trhne, ale okamzite sa vracia do povodnej stopy. Komfort vo vnutri vozidla je na velmi slusnej urovni, vsetko je po ruke, akurat stierace su absolutne nepouzitelne pocas snezenia a pri dazdi zanechavaju rozlicene stopy, hlavne v zornom poli vodica. Stierace v klude ostavaju vo vertikalnej polohe ukryte pod plastovym lemom celneho skla. Ten sa po par kilometroch nabije snehom a ladom a stierace sa coraz menej vracaju do kludovej polohy a vodic vidi coraz menej a menej. Ak chce sneh spod list vymiest a ocistit stierace, musi zastavit, vypnut motor, potlacit packu obsluhy stieracov dole a stierace sa po troch sekundach presunu do horizontalnej kludovej polohy, az potom sa da cistit. Myslim si , ze tieto stierace navrhol absolutny idiot. Okrem stieracov mi na tomto aute naozaj nic nevadi. Ja som mal problemy s poruchovostou jednotlivych dielov. Na piatych dverach-batozinovy priestor, som vymenil tri elektricke otvarania tychto dveri a to pocas prvych 10000km. Zaroven sa menil aj lavy predny tlmic, bol vyteceny. Pri 27000km mi prestala fungovat klimatizacia, menil sa kompresor a po dalsich 3000km sa vyskytla zavada na riadiacej jednotke, ktoru museli tiez vymenit...Pri 40000km som bol pozvany do servisu na vymenu nejakych srobou v ramci zvolavacej akcie... Pri 78000km sa mi rozpadol alternator a zobral zo sebou aj novy klinovy remen. Pri 127000km sa mi rozpadla prevodovka a nakolko praskol aj cely obal prevodovky som kupil novu. Zatial tolko zavad na mojom aute. Dalej sa len obavam, co este budem musiet menit alebo dat opravit, lebo na nove auto zatial nemam.. Neviem ako vy ostatni? aku mate poruchovost? Ja by som si uz seata nikdy nekupil, len koli poruchovosti. A co odporucam? Ako som uz cital niekde vyssie, len skusat a skusat, pytat sa a pytat, ved dat za auto takmer tri stvrte miliona nieje ziadna sranda.. S pozdravom, Miki...

Závady a opravy na autě

Momentalne žiadne poruchy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »