Zavřít recenzi

Audi A6 4.2 quattro

“Silná limuzína s dobrými jízdními vlasnostmi a skvělým zvukem”
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru: 4163 / benzin V8 
  • Stav km při koupi: 90 000 km 
  • Stav km nyní: 103 500 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto jsem kupoval jako 2 roky staré přímo od Audi v Německu s 2-letou zárukou. Osobně už bych si naopak nové auto spíše nekoupil.

Zkušenosti s tímhle kouskem jsou totiž perfektní. O motoru V8 4,2 nemá cenu moc psát, že má dost síly (349 hp, 440 Nm.) a krásně zabírá, to si podle dat udělá každý obrázek sám. Nicméně nejde nezmínit ten úžasný zvuk 8-válcového motoru, který auto vydává - jezdím často s otevřeným oknem, je až příliš dobře utlumen.
Na druhou stranu při koupit A6 4,2 je potřeba počítat s tím, že podvozek je nastaven hodně sportovně (rozuměj tvrdě) na limuzínu vyšší střední třídy. Proti 3,0 TDi dost velký rozdíl...nicméně já s tím počítal a preferuji, i když je třeba se trochu víc vyhýbat kanálům.
Auto má max výbavu - Navi, 10x Airbag, Park. sensory, Bose audio, kůže Audi exclusive, vše v el. atd. a krásné 20" kola, které vypadají úplně nejlépe z celé Audi nabídky (a které dělají Audinu ještě tvrdší díky profilu 30).

Co se týče jízdních vlastností - jsou do jisté míry sportovní, ale od 1,9 t těžké limuzíny nemůže nikdo čekat extra sportovní zážitek. Na to jsou jiná auta. Prostě - pohodlné svezení s velkým přebytkem výkonu pro jízdu v přímce a přejíždění, díky Quattro 60/40 na zadní kola neutrální s perfektními vlastnostmi na mokru, sněhu a dobrými vlastnostmi jinak... Navíc na sněhu s vypnutým ESP, Quattrem a lehkou nohou překvapivá sranda za jízdy, ty hp a Nm v té kombinaci dělají divy...jen je potřeba si dát pozor, protože výkon je značný.

Závady a opravy na autě

Nefungovalo zapalování (žhavení) 4 válců z 8. Vyměněno v záruce, cena tedy 0.
Mám ještě letité zkušenosti s A6 3,0 TDi Quattro a žádné poruchy za ca. 130.000 km - resp. samé blbosti typu nefungoval řádně Bluetooth, svolávací akce kvůli navigaci...
<
Přejít na standardní verzi stránky »