Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento vuz mohu každému kdo nepotřebuje velké auto jen doporučit. Za celou dobu jsem vyměnil pouze dvě přední žárovky a provádim pravidelnou udržbu kterou si dělám sám. Motorizaci 1.2 51 kw jsem si vybral protože neni tolik náročná na udržbu. Má rozvodový řetez,obsah oleje v motoru necelé tři litry a o ceně filtru nemluvě. Velká udrzba v 60 000 km mě vyšla na 1 200 kč,normálně to vychazí okolo 2300 kč,samozrejme je to tím že si to dělam sam. A ještě záleží na kvalitě oleje a výrobcu náhradnich dílu,podle toho se pak ceny lisí. Jsou v tom zahrnuté všechny filtry,svičky,motorovy olej 10w40. Přední brzdy u vozu škoda ale i jiných vozu koncernu vw při slušném zacházení vydrží až 100 000km, zadní jednou tolik. Pneumatiky puvodni jak letní tak zimní z 50% ojeté. Spotřeba paliva v létě 5,7 l ,v zimě 6,2 a to i když se sní občas proženu po dálnici 180 km/h. Zasadne nakupuji lepší benzin 98 nebo 100 oktan. Nezatracuji jine vozy ale Vozy škoda jsou nej ve všech směrech vlastnil jsem škodu 100,120,favorit,felicie a nyní asi nejpovedenejší fabii II . Beru hlavně v uvahu dostupnost a cenu dílu.Takže mohu jen všem přiznivcum fabie II ,škodovkářum a dalším milovnikum dalších znacek popřát spousty kilometru bez oprav a hlavně bez nehod.