Zavřít recenzi

Renault Scenic scenik II

“vůz s kterým se nenudíte”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1.5dci 
  • Stav km při koupi: 70 000 km 
  • Stav km nyní: 112 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 3.4
Měl jsem vůz renault scenic 1.9dci. Byl jsem sním nadmíru spokojen, jezdil jsem bez jediného problému, ale bohužel mi ho ukradli. Po skušenosti stímto vozem jsem zakoupil dalšího Renaulta a to Renault Scenik II 1.5dci 60Kw.

Tímto nákupem nastali moje bezesné noci.

Vůz jsem zakoupil v autobazaru jako dovezený z Francie. Kupoval jsem ho v prosinci a když jsem k němu přišel tak bez problému nastartoval.Svezl jsem se a líbil se mi. Bohužel to byly poslední štastné chvilky stímto vozem,

Již po týdnu jsem zjistil že mizí z motoru olej. Usoudili jsme že je špatné turbo /14 tis/.Turbo se vyměnilo a myslel jsem že budu jezdit. Za 14 dní začal motor kouřit a tak se provedla oprava ERG ventil /11tis/. Motor bohužel nepřestal kouřit a naopak po nastartování shasnul a rosvítilo se na displeji, že je špatné vstřikování.Další oprava tedy byla ta že se vyměnily 4 vstřikovací jednotky /20 tis/.Bohužel ani po této opravě auto nejelo, kouřilo a nemělo tah.Odhodlal jsem se, zoufalí tedy navštívit autorizovaný servis.V servisu mi provedli diagnostiku a jako závadu určili špatně nastavené rozvody. Rozvody se nastavily a vyměnily /7 tis/ auto pořád kouřilo a nejelo. Při asi čtvrté diagnostice ve značkovém servisu (diagnostika cca 4 500Kč), mi odborný pracovník sdělil, že je vůz rozbitý.Když už mi povolili nervi a ptal jsem se ho co s autem je, tak mi zdělil, že to bude asi hlava a nebo prasklý písní kroužek.
Odjel jsem ze servisu a zakoupil motor
na vrakovišti /20tis/.Motor se vyměnil a od té doby auto jezdí.
Ale pozor!!!!!!
Tím náklady na ježdění nekončí.Další závady se projeví během roku. Řízení, další věc která Vás potrápí.Silonová pouzdra v tyčkách a kloubech také mnoho nevydrží, takže se připravte na opravu za cca 6 tisíc.
Další na co bych upozornil, vyvarujte se lacíné naftě! Tankujte pouze kvalitní. Snimače na vstřikovačích Vás nekopromisně zastaví na dálnici, pokud zjistí, že nafta neprotéká jak má.(vlastní zkušenost).

Vůz pořád vlastním a teď to vypadá, že je již konečně klid, Nemohu tento vůz jednoznačně zavrhnout, ale ani ho doporučit.Je na každém jak se rozhodne, ale pokud mu dáte to co potřebuje tak se vám odvděčí malou spotřebou (5.6l), velkým prostorem a příjenou jízdou.

Závady a opravy na autě

Zdávím všechny majitele vozu Renault Scenik II
Musím uznat, že vůz značky Renault je lákaví jak na pohled tak i cenou.
Vzhled vozu bych označil za lákavý, ale při prvním projetí myčky zjistíte, že zadní část zůstává v ohybu špinavá.To by se dalo přehlednout, pokud si oblíbíte vnitřní interier. Nastupovaní a vystupování je velice příjemné.Všechny ovládací prvky jsou přehledně umístěny a dobře dostupné a nijak neruší soustředěnost na jízdu.Sedačky jsou velice pohodlné a prostor vozu je příjemně prostorný. Myslím, že každý ocení rychlé sklápění zadních sedaček a odkladací prostory v podlaze.
Jízdní vlastnosti bych označil taky za příjemné, jen motor 1.5 dci je poměrně slabí k poměru váhy vozu.

Ale bohužel to je asi tak jediné co bych napsal jako jako pochvalu na tento vůz.
<
Přejít na standardní verzi stránky »