Zavřít recenzi

Volkswagen Polo 6N1 1.05i

“Za cenu 28tis. SUPER!”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1043ccm / benzín 
  • Stav km při koupi: 146 000 km 
  • Stav km nyní: 151 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6-7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.4
S autíčkem (je opravdu malé...:-)) jsem zatím najezdil 5 tis. km a musím říct (ikdyž bych to nerad zakřikl), že jsem s ním velmi spokojen.

Motor je sice slaboučký (co bych ale měl chtít od "jedničky"), ale svůj účel, tedy dovézt mě z bodu A do bodu B, plní svědomitě.

Nejrychleji jsem s ním jel zatím pouze 120km/h. Během toho trochu narostl jaksi hluk uvnitř auta, ale k mému překvapení se žádné závratné hodnoty "řevu motoru" nekonaly.

Jediné, do čeho jsem investoval byla výměna prorezivělého spoje trubek výfuku, který jsem v nejmenovaném žluto-černém renomovaném obchodě koupil za 184kč. Zbytek výdajů tvoří peníze za benzín.

Spotřeba se zatím pohybuje během zimy kousíček pod 7l/km, ale doufám, že v létě se číslo o kousek sníží. Jedná se o číslo kobinované spotřeby, jelikož jezdím jak po městě, tak mimo město.

Na jaře mám naplánovanou výměnu oleje a celkovou kontrolu (rozvody, kapaliny apod.), kterou jsem, "já ostuda", hned po zakoupení neprovedl.

Když pominu, že už mi z auta stihli za tři měsíce ukrást autorádio (tímto pozdravuju zloděje do Ústí!!!), tak jsem s VW POLO 1.0i 1996 VELMI SPOKOJEN.

Závady a opravy na autě

Automobil jsem koupil v autoservisu na začátku listopadu 2009.

Okamžitě po koupi jsem (podle zprávy ze zároveň provedené TP) vyměnil pouze

osvětlení zadní SPZ.

Dalším popsaným problémem byla

"netěsnost motoru".

Vzhledem ke stáří vozu ale zatím nehodlám tuto skutečnost nijak zásadně řešit.
<
Přejít na standardní verzi stránky »