Zavřít recenzi

Kia Cee´d ProCeed

“Pozlátko.”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 1,6HDi 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 30 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 5.6
Zbytečně tvrdý podvozek bez zjevného vlivu na lepší stabilitu v zatáčkách. Auto má nekomunikativní řízení, při němž řidič jakoby necítí přední kola. Reproduktory autorádia za příplatek nejsou nic moc. Autorádio samo o sobě má velmi špatný signál a jen stěží v Brně najdete místo, kde Brněnské stanice hrají stereo. Rovněž má častý problém s poškrábanými CD disky. Plasty na displejích nejsou příliš kvalitní a i po setření jemným hadříkem se jemně poškrábaly, což je patrné při určitém úhlu venkovního světla. Sedačka se nevrací do původní polohy po odklopení k výstupu zadním cestujícím. Chybí popelník a display palubního počítače umístěný na středu palubní desky se v noci odráží v předním skle. Motor je pružný, ale nad čtyři tisíce otáček hlučný. Páčky směrovek se vracejí až po příliš velkém natočení volantu. Automatická klimatizace je vybavena naprosto nekompetentími čidly, která nezřídka nereagují na desetistupňové rozdíly mezi nastavenou teplotou teplotou v kabině. Toto je zřejmě největší slabina tohoto vozu, jelikož chybí možnost manuálního ovládání a automatika se nedá vypnout ani po vypnutí "automatiky", což působí velké nepříjemnosti hlavně v zimě, kdy prakticky pořád jen topí! Bohužel se však dle prodejců nejedná o vadu ale vlastnost a závada je tedy nereklamovatelná. Tohle auto mi přijde spíše jakýmsi pozlátkem nežli "dobrým autem za slušné peníze" jak se na různých fórech dočítám od nadšených majitelů, kteří si jen pravděpodobně nechtějí kazit euforii z nového auta a dobré auto pravděpodobně předtím nikdy nevlastnili.

Závady a opravy na autě

Po 30000km pouze záruční výměna pravého předního stabilizátoru kola.
<
Přejít na standardní verzi stránky »