Zavřít recenzi

Volkswagen Golf 1.9 Tdi Variant 66kW

“Drahá nafta mi nevadí!”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.9 
  • Stav km při koupi: 96 000 km 
  • Stav km nyní: 198 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.2
Golfa vlastním od r.2004, kdy jsem ho koupil jako 5-letou nehavarovanou ojetinu dovezenou z SRN. Vůz bych s trochou nadsázky stručně charakterizoval jako vynikající motor 1.9 Tdi, zabalený do velmi průměrně zpracované karosérie, to vše korunováno vynikajícími jízdními vlastnostmi a pohodlím.
Snad nikde jinde nenajdete tak zarážející nesoulad v konstrukčních a kvalitativních parametrech jednotlivých komponentů jednoho automobilu. Na jedné straně vůz s vynikajícím úsporným a nezničitelným motorem 1.9 Tdi s velmi příjemnými, čitelnými a bezpečnými jízdními vlastnostmi za každého počasí. Na straně druhé vysloveně otravné a nekončící problémy s plastovou mizérií zámků všech dveří, stejně tak plastových zámků opěradel zadních sedadel, které vám budou ničit život. Umí vypovědět službu přesně současně ve chvíli, kdy máte v autě psa, kterého pak ani nemáte kudy dostat ven...
Každému taktéž vřele doporučuji dodržovat interval výměny rozvodů současně s výměnou vodní pumpy!!! Při první výměně jsem chtěl ušetřit a pumpa, která se zdála dobrá, odkráčela po 300 km cestou na dovolenou.
Jinak ale můžu klidně i desetiletého Golfa IV každému jen doporučit. Za rozumné peníze získá spolehlivého pracanta, který nezklame. Jeho občasné vrtochy způsobené konstrukčními škrty mu holt musíme odpustit.

Závady a opravy na autě

Chronické problémy se zámky dveří, především problémy se zamykáním víka zavazadlového prostoru.

Koroze předních blatníků, spodní hrany zadních dveří

Náhlé orosení předního skla při poklesu teploty na 3´C ( verze Climatronic ) u vozidla zahřátého na provozní teplotu v běžném jízdním režimu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »