Hodnocení a zkušenosti s autem
Tu současnou 33-ku mám velmi krátce ale je to už má 4-tá Alfa,takže nějaké zkušenosti jsou.
Po modelech 155 1.8 T.S, 33 1.5 a 75 2.0 TD jsem se vrátil zpět ke 33-tce.
Mám kliku že jsem ji přivezl jako novou, takže mne poruchy a investice teprve čekají do budoucna ale jsem rád že stojí v garáži,to auto má prostě neskutečný "koule".
Podvozek fantastickej,motor klasickej boxer,když je v kondici tak krásně točí,táhne,o zvuku ani nepíšu.
Nemám zatím ani tolik typickej problém s řazením,motor je spolu s převodovkou po celkový go ale pokud si budu průběžně hlídat táhlo řazení a občas pod auto vlezu abych táhlo "vystředil",myslím si že mne odcházející synchrony asi minou.
Spotřeba na dálku/Přerov-Příbram/ cca.7,5 litru,při větších rychlostech je v autě hluk od dveří,protože ty nebyli dopasovaný už jako nový natož ted skoro po 20-ti letech.
Jsem rád že jsem kupil "vychytaný "auto a čeká mně do budoucna snad jen klasická údržba.
Je potřeba boxery/a Alfy obecně/ vážně nehonit studený,hlídat si kvalitní olej/Selenia 10 w-40/a stejně tak kvalitní svíčky které jsou u těchto motorů základem všeho,výkonu,stabilního volnoběhu,studenýho startování i spotřeby.
S předešlou 33-kou jsem měl dvě,triviální závady.
Prasklý ložisko na předním tlumiči a shnilej výfuk.
Tak snad podobné maličkosti budu řešit i s tou současnou.
33-ka má duši a pro někoho je to věčný boj ale je to o tom,když ji koupíte od někoho už řádně načatou,budete proklínat celou továrnu Alfa od vrátnýho až po ředitele a po nekonečným vychytávání závad které vyrobil majitel/é/před Vámi řeknete,že 33-ka je krám a šrot a že nic takovýho už nikdy nepůjde do baráku.
Chce to hledat kus nejraději od fandy,protože zbytky co se nabízejí všude po netu jsou vesměs dobitý a to je po tom i pro skalního Alfistu na dlouho a hlavně finančně náročný.
Není to auto pro každýho,většinou si 33 koupí ten kdo se o ní zajímá a kdo jí vážně chce a více méně ví,do čeho jde.