Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče jízdních vlastností, tak tam bych byl malinko kritičtější. Zadní náprava má listová péra a je velice předymenzovaná, takže zadek je velice tvrdý (díry , nerovnosti). Na druhou stranu Vás v zatáčkách dobře drží a nevyvedou Vás jentak do škarpy. Spotřeba u těchto pikapů s motorem 1,4 je dost vysoká a to díky nástavbě, odpor vzduchu tam je znát. Ve městě není problém jezdit až za 8-9 litrů, mimo město okolo 7litrů. Převodové stupně jsou vychytané, na rozjezd docela slušná akcelerace, pak už je to horší. Inca a dílenské zpracování je celkem dobré, až na začínající korozy lemů , dále u zadnách světel a olejová vana je rezavá jako lyška. Problém je, že u těchto motorů nedávali plastový kryt pod motor, tím to velice trpí, zejména když jedete na myčku se spodním mytím (ložiska, anternátor atd) Vyřešil jsem plast pod motor z Pola Classic, pasovalo to perfektně a je klid. Malý problém občas nastane, když auto dlouho někde stojí se zataženou ruční brzdou, pak musím klepnout do bubnů aby se to vbůbec pohlo (jde to odstranit vyčištěním bubnu) . Možná že někdo má stejný názor jako já, že přední splácaný nárazník s plechů a plastů u Inci je hrozný, proto jsem vyřešil po svém, po malých upravách jsem vyměnil celý nárazník z Caddy a spoiler z Cordoby TDi, vypadá to výborně doporučuju. Je to znát že je to vozidlo staré koncepce ale pomocník je to perfektní a s minimálními náklady, když pominu spotřebu. Jsem jinak spokojen.