Zavřít recenzi

Renault Megane MEGANE II GRANDTOUR

“Spolehlivé auto za dobrou cenu.”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 1,5dci 
  • Stav km při koupi: 8 km 
  • Stav km nyní: 113 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto jsem koupil jako nové v autosalonu Pokorný v Brně. Obsluha perfektní a navíc jsem dostal výraznou slevu. Bohužel jsem auto kupoval před propadem cen, takže jsem na tom až tak nevydělal. Auto používám na práci a najedu s ním zhruba 6000 km měsíčně. Auto fungovalo perfektně až na par drobností. Nejvíce mě asi otravovalo neustálé praskání žárovek u hlavních světel. Alespoň přístup k samotným žárovkám mohl renault vyřešit lépe. Po nějaké době jsem začal kupovat žárovky Philips a musím říct, že vydrží o dost déle. Dále jsem si musel nechat vyměnit spínač ovládání oken v obou zadních dveřích a dvakrát u spolujezdce. Důvodem bylo opět nefunkční podsvícení. Velký problém nastal zhruba v 108000 km, kdy motor přestal táhnout a při sešlápnutí plynového pedálu se auto pouze roztřepalo. Po chvilce se z motoru začal ozývat nepříjemný zvuk. Takové kovové cvakání. Auto jsem okamžitě zastavil na parkovišti a volal asistenci. Ta zajistila odtah do servisu v Olomouci. Asistenční službu renaultu musím pochválit. Velmi příjemná a rychlá obsluha. V Servise auto převzal hlavní technik s tím, že udělají diagnostiku. Na diagnostiku jsem si počkal, i když mně bylo nabídnuto náhradní vozidlo. Už při nastartování motoru před diagnostikou technik pronesl něco jako " a sakra" a já jsem věděl, že to nebude nic dobrého. Diagnostika neukázala nic, takže jsem dostal náhradní vůz a jel domu. Technik mi zdědil, že budou muset motor rozdělat. Velmi mě překvapilo, že se mi technik každý den ozval a informoval mě stavu opravy. Hned druhý den jsem se dozvěděl, že příčinou byl špatný olej. Technik doslova řekl, že při vypouštění mě olej hustotu vazelíny. Následně zjistil utržené uložení prvního pístu na klikovce. Ten pak narážel do hlavy válců a to způsobovalo ten nepříjemný zvuk. Auto je naštěstí ještě v záruce, jinak nevím. Podle technika a výpisu použitých náhradních dílů mám kromě bloku motoru, pístů a pístních kroužků všechno nové. Oprava za cca 120000,-. Na konec jsem se dozvěděl, že pravděpodobně při poslední gar. prohlídce mě vůbec nevyměnily olej, nebo jenom část. A to se děje v autorizovaném servisu. Jelikož toto nebyla závada od výrobce, tak musí konstatovat maximální spokojenost s tímto vozem.

Závady a opravy na autě

Ve 108000km závažná porucha motoru.
<
Přejít na standardní verzi stránky »