Zavřít recenzi

Škoda Octavia 1.8 20V L&K

“kvalitní vůz za rozumnou cenu”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1,8/20V 
  • Stav km při koupi: 124 000 km 
  • Stav km nyní: 135 350 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.6
Vzhled / design - Stříbrná metalíza naprosto perfektní, tvar auta dokonalý na to, že ma auto jíž 12 let tak se mezi novými auty perfektně designově ztratí.

Komfort/pohodlí - v předu dost prostoru, páčky a jiné věci perfektně na dosah, v tomhle autě se človek cítí jak v hummerovi :) nelepí se na spolujezdce a oba mají dostatek prostoru, jediné co mě moc nevyhovuje jsou kožené sedačky (díky bohu aspoň za vyhřívání), v zadu není místo na nohy, když se ale sedačky (přední) posunou dopředu tak je tam místa tolik, že se tam dá dělat věcí.

Zavazadlový prostor - obrovský i s rezervou uvnitř , perfektní uspořádání

Výbava - elektrická stahování všech oken, El. šíbr, Palubní PC, klimatizace, kožené sedačky, metalíza, Alu kola, loketní opěrka, ABS, Posilovač řízení - to znamená výbava velice bohatá :)

Účinnost brzd - dostačující, brzdím jenom předníma a zadní jsou jen takové dobrzďovací (nutno opravit)

Výkon, hlučnost motoru, startování - Auto táhne už od 800 otáček až do 6 ti tisíc plynule, na 4 tisících je to jak s turbem. Hlučnost je trochu vetší při 4 tisících ale nijak neomezuje. Startování občas dobré občas špatné - občas jsou po nastartování otáčky na 1200. Startér jen tak zlenivě otočí, ale auto chytne. V mrazech to samé - avšak nikdy se mi nestalo že bych musel točit 2x

Podvozek kvalitní jezdím na rozbombardované silnici a díky podvozku je to jízda poměrně pěkná.

Karoserie kvalitní protikorozní úprava - i když po zimě se objevili reznoucí 0,5 mm kapičky na boku

Jizdní vlastnosti - nádherné jezdím převažně po okreskach a nemůžu si auto vynachválit.

Spolehlivost - zatím dovezlo tam kam sem potřeboval.

Spotřeba - na začátku 9 - 10 těď 8,5 v zimě a se zablokovaným zadním kolem, ten kdo říka že mu to žere 12 l tak asi jezdí na 3 ku 90 - 120 jinak nevím

Provozní náklady skoro nulové kdybych nepočítal opravy. Vlastně jde jen o olej

Cena vozidlo : 89 000 kč s dph

Na vozu se mi líbí nejvíc nestárnoucí design, kvalitní zpracování a hlavně dostatek prostoru.

Nelíbí - ?? zatím jsem se s ničím nesetkal

Proč jsem si vybrla vůz - mno původně jsem chtěl Peugeot 306 2.0 Hdi který jsem taky sehnal, ale kvůli problémům při prodeji ( bouchnuté airbagy) jsem byl nucen auto vrátit do bazaru a byla mě nabídnuta tato Octavia. Můžu říct že jsem spokojen.

Doporučení - ten kdo říka že 1.8 20V je špatný auto ho očividně nikdy nevlastnil. Radši preferuji auto bez více hovadin (turbo) který se jakkoliv může pokazit ( samozřejmě pokud máte auto z bazaru je to snad nejčastější závada)

Závady a opravy na autě

Po 2 tisících km od koupi z bazaru výměna baterie - následně nešel odblokovat alarm a do auta se nešlo dostat :) (Docela sranda ve tmě běhat okolo houkajícího a blikajícího auta na sídlišťi - následně rychle otevřít haupnu a odpojit baterku ) - jediné řešení vytrhnout sirénu a odtah do servisu - tam zjistili že alarm byla nějaká čína. tudiž odpojil a vyndali.

Servisní prohlídka - zjištění chybějících krytů motoru (opraveno)
katalyzátor bez krytu
držák výfuku se rozpadl
nebrzdí zadní brzdy (kotouče)
levé zadní kolo přibžďuje (poměrně dost )
tlumiče na 65 - 78 %
přední kola čepy a tyčky stabilizátoru nutno v nejbližší době vyměniť
Anténa nefunkční + repro hraje jen v levých předních dveřích(bassové) a přední výškové hrají

po 6 tisících odešla pojistková skříň a baterie se nedobíjela :) při jízdě mě přestala fungovat elektrika - oprava 1600
<
Přejít na standardní verzi stránky »