Zavřít recenzi

Renault Trafic

“Nenáročný dělník s dobrým motorem.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 2.5 D (Iveco) 
  • Stav km při koupi: 165 000 km 
  • Stav km nyní: 200 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 5.4
První pokus o recenzi se nezdařil, tak po druhé. Auto mám necelé 2 roky a jsem spokojen. Samozřejmě kvete, ale po mechanické stránce šlape dobře. Asi největší výhodou těchto traficů je motor Iveco 2.5D. Je to jednoduchá a spolehlivá technika bez turba, a má vynikající pověst. Nejvíc se mi líbí starty, může být -20 C a motor startuje stylem: nažhavit a jednou otočit klikovkou. Jinak Trafic je samozřejmě starý obyčejný plecháč, který pomalu kvete. Trafici trpěli na převodovky, já však žádný problém nemám, má nový olej a řadí hladce. Spotřeba se pohybuje v rozmezí cca 9-12,5L (město, popojíždění, mrazy). Docela se divím že vůz má 1 airbag. Co mi nevyhovuje, že nejsou výškově stavitelné pásy, mám 182 cm a potřeboval bych jinou horní polohu pásu (řeže do ramene). Vůz měl zadřené motory ventilátoru před chladičem, nahradil jsem to Fábií , ale myslím že zbytečně, ventilátory v nikdy nesepnou anii v největších vedrech (spínač OK). Motor má totiž třetí nucený ventilátor hnaný klínovým řemenem. Cestovní rychlost bez trápení je 120, maximální dle tacho (noha na silnici) 140. Jinak spokojenost. Jako poslední výhodu zmíním výšku vozu (mám nízký/dlouhý), měří 2,1 m a dostanete se s ním např. do Tesca do gará

Závady a opravy na autě

Koroze, padala nafta, drobnosti
<
Přejít na standardní verzi stránky »