Zavřít recenzi

Renault Megane 1,9 dTi

“výrobně odfláklý-materiály”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1870 ccm Q8 
  • Stav km při koupi: 135 000 km 
  • Stav km nyní: 228 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 3.2
Proč jsem si pořídil tohoto Renaulta?Motor diesel používaný ve Volvu,jeden z prvních Méganů - komůrka,snad i pohodlí ve voze krom vnitřní ventilace-slabé topení a neustálé zamlžování se oken-chybí bezprůvanové větrání,prům.spotřeba 5,5-6l/100km.Do 210000km klid krom výše popsaných závad 1x kusově za rok.Pak bohužel ten motor, na který jsem nejvíce spoléhal Co to je 210000 na diesel a vršek motoru na šrot.Do té doby bez problémů 2x Sicílie,odedřel stavbu domu,stěhování bytů a chaty,prostě dříč, kterého bych těžko hledal, který byl snad dobře vymyšlen, ale špatně vyroben a opakované vady frantíci nechali být.Snad proto na něj pohlížím jako ne na auto,ale kamaráda kterého občas něco zabolí někde "zapotí".Do servisu bych ho nikdy nedal.Stačí mi ceny náhr.dílů.Hrůza!

Závady a opravy na autě

Během cca mých 90 tis.km a 6ti letech
přetržený silentblok stabil.př. nápravy, 2x prasklá př.pružina,výměna vodní pumpy-tekla- vč. termotatu, žhavící svíčka-vyhazovala 50A pojistku žhavení vedle baterie, roztržený spodní silentbl. motoru - kost,porucha a následné vyřazení klapky vnitřní cirkulace topení-stále mlátila,obě poloosy včetně ložisek,utržené horní oko pr.z.tlumiče-špatný svár,utržené lanko otvírání kapoty těsně u zámku-zajišťovací esíčko-horor při výměně.Kapotu nelze otevřit jinak,než začít postupně rozebírat od l.př.blinkru.Nové přes tis.Kč-není replika.Doporučuji vytvořit duplicitní táhlo ponechané na dosah v motoru.Cca 3hod práce.Ropzůlený na délu kl.řemen.Na silnici hororová téměř nemožná výměna,Důvod-povolené zajišťovací šroubky řemeničky serva na kříž.šroubovák!!!a její vytlučení vč.unašeče-opraveno.A teď to hlavní-materiálově vadný sací ventil-vršek motoru na šrot.Vačka,6ks ventilů,rozvodové kolo uchycené na klínek,tudíž prasklé,namotaný rozv.řemen na kladky,atd,atd.Momentálně po deštích se nevrátily pr.z.brzd.čelisti po odstavení vozu bez použití ruč.brzdy-nehřálo se,normálně jsem dojel.Kolo dolu,kladivo na buben a mohl jem odjet.Zátěžák,samostav?Uvidím...

<
Přejít na standardní verzi stránky »