Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupě vozu v Autobazaru OLFINCAR Trutnov (upřímně nedoporučuji), cena 427.000,-Kč, po přivezení domu ihned prověření diagnostikou - žádná závada.
Po ujetí 3000km byla nutná výměna EGR ventilu - cca 6000
Po dalších 9000km vadné vstřiky 3 z 5ti, přičemž došlo k totální škodě na motoru - propálen píst, poškozený blok motoru, hlava, sedla ventilů, ventily.
Po neúspěšné reklamaci ve výše uvedeném bazaru - údajně špatná nafta, jsem si auto opravil sám.
Vstřiky jsem sehnal za 42000,-Kč.
Oprava bloku motoru - 6000,-
Oprava hlavy motoru 5000,-
+ veškeré těsnění a věci kolem - 37.000,-
Celkem oprava 90.000,- a 2 měsíce bez práce.
Po ujetí 2000km od opravy motoru přišlo omezení výkonu - vadný filtr pevných částic.
Oprava, resp. vymlácení vnitřností filtru a přeprogramování řídící jednotky 7000,- - kluci z Kladna - doporučuji.
Dnes vše funguje a od té doby motor táhne lépe, lépe vyplachuje - nechápu, proč tam je filtr pevných částic. Emise s filtrem Euro 5, bez filtru Euro 5. Asi další věc, za kterou bude zákazník VW platit, když se porouchá - a ono se to porouchá!!!
Byl bych rád, kdyby se výrobci vrátili ke starému dobrému řemeslu, vyráběli vše z kvalitních materiálů a omezili instalování el. částí a čidel - viz VW T 1-4, stará LTčka apod.
Pánům z VW vzkazuji - vyndejte si hlavy z prdelí a začněte je používat.
Mimochodem, tento Crafter je na prodej :)))))). Cena 530.000 vč. DPH.
Mějte se a přeji pevné nervy.