Zavřít recenzi

Mitsubishi Galant combi

“Luxusní dravec”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,5 V6 
  • Stav km při koupi: 224 000 km 
  • Stav km nyní: 234 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.2
Doma jsem měla Mitsubishi Galanta 1.8 GLSi z roku 1995, nového Mitsubishi Colta CZ5 Sport 1.3 z roku 2008 a přesto mi doma něco chybělo. Přála jsem si auto se silnějším motorem a tak jsem domů pořídila ještě Mitsubishi Galanta 2,5 V6 1998. V době koupě měl najeto 224 000 km, ovšem této cifry jsem se nebála. Motor 2,5 V6 se nemusí při jízdě tolik namáhat jako například motor s obsahem 1.3. Navíc auto bylo poměrně zachovalé a za dobrou cenu 62 000 Kč.

Komfort
Auto je velice pohodlné pro všechny pasažéry a to i tehdy, pokud vezu 5 dospělých osob. Stejně tak byl i pohodlný Galant z roku 1995. Výbava Galantů bývá vysoká. Automatická klimatizace, tempomat, 4 airbagy, okna v elektrice atd. je samozřejmostí.
Doma máme combi, které disponuje velikým zavazadlovým prostorem, takže převážet nábytek a jiné větší předměty není problém. Tedy pokud se ještě složí zadní sedadla. V takovém případě se dá v Galantovi i dobře vyspat. Toto ocení cestovatelé či lidé, kteří jezdí na různé akce, kde přenocují.

Jízdní vlastnosti:
Auto je značně těžké a to i v porovnání oproti předchozí generaci Galantů. Když ho řídíte, cítíte, že řídíte velikou loď. Auto proplouvá zatáčkami. Na silnici drží pevně. Motor táhne krásně odspodu. Jezdit s ním je radost. Nejvíc mu vyhovuje vyšší rychlost na dálnici, kde je spotřeba nižší, než na okreskách. Jediné, co mi vadí, jsou slabší brzdy. Na tak těžké auto by to chtělo větší kalibr. Ale není to žádná tragédie. Jen se s tím musí počítat.

Za Galanta - tzv.žraloka - jsme moc rádi. Když jsme ho přivezli domů, nejeden soused nám přišel pogratulovat k takovému kousku. Navíc nás oslovují i cizí lidé s tím, že se jim naše auto moc líbí. Jsme na něj pyšní a doporučuji ho i dalším lidem. Mitsubishi zdar!

Závady a opravy na autě

Praskla nádobka na servo (přestal fungovat posilovač řízení). Bylo to způsobeno opotřebením materiálu. Oprava byla levná a rychlá.
Klapal motor - vyměnily se rozvody včetně gufera atd. Tato oprava stála včetně výměny předního ložiska a zadních brzdových destiček 14000 Kč. Opravu provedl profesionální tým Mitsubishi Motors v Německu.
Výměna spojky - Galant dostal novou originální spojku, která byla dražší pouze o 300 Kč než spojka z druhovýroby. Navíc ta z druhovýroby se ukázala jako vadná. Byla méně kvalitní.
Dále bych ráda vyměnila zadní tlumiče, ale jelikož jsou samostavitelné, musím koupit originály. Tyto tlumiče jsou hodně drahé, ale za to velmi dlouho vydrží. Tudíž půjde pouze o jedinou jejich výměnu.
Ráda bych řekla, že auto v době koupě mělo najeto již 224 000 km a skoro vše je v autě původní. Včetně spojky a tlumičů.
<
Přejít na standardní verzi stránky »