Zavřít recenzi

Škoda Fabia II Ambiente

“Kombík s výkonným motorem pro každého.”
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: 1.2 TSI 77 kW 
  • Stav km při koupi: 5 km 
  • Stav km nyní: 6 800 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
Poté co už bylo o strach jet s mým Fordem Escort kombi na technickou i ke známému jsem se rozhlodla jej nechat trochu opravit a prodat. Fordík byl až překvapivě spolehlivý, dovezl mě vždy bez problémů a jezdil bez závad - jen poslední roky už neúnosně rezivěl. Na rady známých a kamarádů i vzhledem k tomu, že teď potřebuju víc jezdit jsem chtěla nové auto. Můj dobrý kamarád mi doporučil Fabii Ambiente. Nakonec jsem vybrala zase kombíka a výbavu navíc, tak cena vylezla k 353tis. Kč. Něco mi doporučil kamarád, něco jsem chtěla sama. Např. tempomat je pro ty co jezdí hodně po dálnici nutnost a parkovací asistent je ve městě taky užitečný. Ještě je tam paket Ambiente Plus (tmavá zadní skla a klimatizace), černý střešní nosič, projektorová světla a přední loketní opěra. Poslední dvě věci a tempomat mi poradil kamarád. Myslíte, že je to pro single slečnu zbytečné? :) Z vlastní zkušenosti vím, že je občas potřeba převézt kde co když jsme jeli s partou lidí k moři nebo vyrazíme na hory, kombík se neztratí.

Fabia vypadá po faceliftu dobře, člověk si to uvědomí až teprv auto vidí zblízka. Praktické je hlavně denní svícení klasickými žárovkami. Projektorové světla v noci svítí výborně jako u kamarádovy Octavie. Za metalízu se mi už připlácet nechtělo, ale červená barva sedí k Fábii perfektně. Interiér je vzhledem k velikosti auta prostorný, na šířku sice nic moc - stejně jako sedadla, ale s mojí postavou s tím problém nemám :) Posez v autě se mi zdá zbytečně vysoký. Vzadu je méně místa pro nohy, ale každý den tam někoho nevozím. Problém je trošku s hranou středového tunelu vepředu. Občas tlačí u kolene a chce to změnu pozice. I když motor má výborný zátah, není to žádný sporťák, prudčeji projížděné zátáčky jsou s větším náklonem, zadek v zatáčkách táhne do stran jako by auto bylo naložené a je znát že je to auto spíš pro klidnou jízdu. U kombíku je silnější motor výhodou, jakmile se do 66 kW fordíku naložili 4 lidi a nějaká bagáž do kufru, musel se motor víc vytáčet a do kopce už zátěž byla znát. Tady je motor tichý, spíš je slyšet hluk od kol (pneumatik). Trochu mě překvapil i hluk a rázy od kol na nekvalitní silnici a výmolech, u kamarádovy Octavie je to vychytané podstatně líp. Auto mám 4 měsíce, takže po dálnici v klídku a snažím se motor zbytečně nevytáčet . Průměrná spotřeba je zatím 6,5l/ 100km a to se mi zdá adekvátní. Jezdím jak po dálnici tak po městě. I když původně jsem chtěla něco levnějšího a auto má své mouchy, řídí se mi dobře a snad s ním budu dlouho spokojená. Myslím, že hodiny strávené s kamarádem vybíráním se vyplatily :)

Závady a opravy na autě

Ne.
<
Přejít na standardní verzi stránky »