Zavřít recenzi

Fiat Palio 1.2 weekend 54 kw

“Spokojenost”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1.2 / 54 kw 
  • Stav km při koupi: 64 500 km 
  • Stav km nyní: 163 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.2
Vůz byl zakoupen u našich sousedu v Německu roku 2004

jako šestileté vozidlo, o které nebylo zrovna dobře pečováno

(podvozek).

Toho léta byla provedena celková kontrola vozu a preventivní

údržba podvozku v podobě očištění, umytí a následným

dvojitým nástřikem spodku + dutiny.

Od té doby s fiatem jezdilo více členů rodiny, ale nejvíce já.

Skoro veškeré opravy jsem dělal sám, nebo s pomocí

kamarádů.

Ročně najezdí cca: 20 000 km a od té doby co ho máme

jsme ho museli táhnout jen 3* na laně (řemen rozvodů,

spojka, a těsnění pod hlavou) .

Fiat jezdí většinou dostatečně zatížen a ve vyšších otáčkách

(náklad, lidé, 5500 ot), jezdí celoročně a celoročně parkuje

venku.


Největší problémy se kterými jsem se setkal:

- karoserie ( koroze za plastovými prahy, pod nárazníky, lemy

podvozek )

- zadní náprava do A ( uložení ramen špatné )

- Ložiska manžet na převodovce (Těžko k sehnání,
3 rozměry)

- Kulisa řazení praská (slabá konstrukce)

- Cena některých dílů (Výfuky,ramena...)

Klady mnou pozorované:

- Malý obsah motoru, jeho výkon, pružnost

- Nízká nákladová hrana.

- Spotřeba cca 7 l / 100 km (středový a koncový výfuk felicia)

- Měkčí podvozek, pohodlí.


Shrnutí:

Automobil Fiat Palio Weekend 1.2 l, 54 kw je o něco draší

Škoda felicia, řekl bych také že je pohodlnější a motorově

lepší než již zmíněná felicia.

Je spíše vhodnější do kopcovitého terénu, než na roviny a dle

mého , pokud s ním člověk jezdí slušně a dbá na

dostatečnou kontrolu a prevenci, nemusí se bát že by ho vůz

někde nechal a platil horentní sumy za opravy.

Závady a opravy na autě

Poruch za život vozu bylo mnoho:

- Brzdy - Hadičky, kotouče, prasátka, lanovody.

- Ložiska na kolech (PP, PZ).

- Výfuk - vlnovec, střední díl, koncový + silenbloky výfuku.

- Uložení zadní nápravy (ložiska).

- Uložení zadní nápravy (silenbloky mezi nápravou a karoserií)

- Děravá nádrž (proražená).

- Silenbloky přední nápravy .

- Tlumiče (přední a zadní) , pružiny (jen zadní).

- Prasklá kulisa řazení .

- Prachovky řadících táhel, lanovodů .

- Ložiska manžet na převodovce (vnitřní ).

- ABS (čidlo, drážkování, vedení ).

- Elektroinstalace (vetšinou oxidace kontaktů, špatná kostra,

- uklepání, únava přepínačů).

- Imobilizér ( vlastní vina ).

- Těsnění pod hlavou ( už 2*) .

- Těsnění a gufera (různě).

- Protimrazové zátky (na bloku motoru).

- Rozvody ( sada) + vodní pumpa.

- Drobné kosmetické vady ( ťukance, škrábance).

- Koroze ( nedostatečná ochrana ).
<
Přejít na standardní verzi stránky »