Zavřít recenzi

Citroën Xsara Picasso Grand C4 Picasso

“Skvělé rodinné vozidlo, ale i svižný dravec.”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1,6 HDi 85kw 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 25 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.6
Z auta mám od prvopočátku velmi dobrý pocit. Je zakoupeno pro postiženou osobu a opravdu se pro tento účel hodí. Posadit dotyčného na sedadlo, je bez problémů, díky obrovskému prostoru. Po té samozřejmě celý invalidní vozík je možné vložit do kufru vozu bez toho, aniž bych ho musel jakkoliv rozkládat, či křížit.

Motor je pružný a poměrně i úsporný. Je pravdou, že 2,0HDi by asi byl větším žihadlem, ale tahle 16-tistovka při plném zatížení (7 lidí + rakev na střeše) a rychlosti 160 km/h se zapnutou klimou 6,8l/na 100km. Což si myslím, že je ucházející.

Jinak vůz velmi prostorný a pohodlný. Není teda v úplně nejvyšší výbavě, ale i tak poskytuje dostačující luxus.

Pilotovaná převodovka Bmp6, je skvělé řešení jak skloubit automat a nízkou spotřebu. Při plných otáčkách řadí až za 0,8 sekundy. Jinak se dá jezdit velmi pohodlně, protože se při řazení stupňů chová v podstatě jako manuál. Je možné samozřejmě navolit jak plně automatizovaný režim řazení, tak manuální, a stupně volit pádly pod volantem.

Místo spojkového pedálu příjemná odkládací ploška na nohu a místo řadící páky zabudovaný chladící box.

Přehledná přístrojová deska uprostřed s možností volby podbarvení displeje. Ovládací prvky jak na palubní desce, tak na volantu (na středové NEpohybující se konzoli).

Velmi jednoduchá obsluha sedadel pomocí jednoho lehkého pohybu. Přední sedadla posuvná (i nahoru a dolů), zadní sedadla také posuvná s možností posunu do pohodlnější polohy "pololež" pro příjemnější cestování. Třetí řada sedadel neustále ve voze pod podlahou kufru (místo rezervy - ta je zavěšena pod vozem).

Parkovací asistent a dvouzonová klimatizace, je velké PLUS.

Tak nevím, jestli jsem na něco nezapoměl, kdyžtak mi napište v komentáři a já to doplním.

Pro skeptiky, kteří by tvrdili, že nemám ve 23 letech žádné zkušenosti, tak jen připisuju, že mám vztah k autům od malička jsem řidič z povolání (a také student VŠ).

Závady a opravy na autě

Jenom z počátku pálil žárovky v předních světlech, ale v servisu přimontovali nějaký regulátor napětí za cca 200 kč a je klid.

Při servisní prohlídce (20000km) přehrávali software v pilotované přehodovce (bmp 6), protože byly problémy s řazením zpátečky (občas to cukalo). Ale teď už v pořádku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »