Zavřít recenzi

Ford Transit Conect

“Nejhorší auto, které jsem měl!”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1,8 TDCI 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 61 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.8
Spolehlivot tohoto Fordu je evidentně velice dobře spočítána. Po dobu záruky (tj. první 2 roky a cca 50 000km) jsme řešili lehčí závady - pravidelně každách 10 - 13 tis. km praskla manžeta u mezichladiče stlačeného vzduchu, motor měl malý výkon a vysokou spotřebu a kouřivost. Po 27 tis. km se odporoučely tyčky předního stabizátoru. Žárovky v hlavních světlometech se železnou pravidelností praskaly 4x do roka v každém světle bez ohledu a výrobce žárovky. Značkový servis Ford tyto závady bez problémů odstranil v rámci záruky (kromě žárovek). Zlom nastal po cca měsíc a půl po vypršení záruky, při 54 000km popraskaly lanovody u řadicí páky, zařadit šel jen 3. a 5. převodový stupeň a s trochou šikovnosti i zpátečka. Cena opravy cca 10 000,-Kč. Po dalších dvou měsících, při 57 000km se začal ozývat hukot od ložisek předních kol, výměna obou ložisek 15 000,- Kč. Při opravě servis zjistil opotřebení ložiska vloženého hřídele v převodovce - další 3000,- Kč a opět se měnily tyčky předního stabilizátoru. Podotýkám, že vozidlo nikdy nevozilo těžký náklad a je provozováno výhradně na zpevněných komunikacích! Momentálně, 2 měsíce po poslední opravě má vozidlo najeto 61 000km, opět stojí v servisu, kvůli úniku oleje z hydrauliky řízení, verdikt servisu - opotřebované uložení hřebenu řízení a gufer, oprava není možná - nutná výměna celého řízení, cena předběžně stanovena na 25 000,- Kč.
Kromě již zmíněných poruch má vozidlo silně opotřebované a roztřepené bezpečnostní pásy, rozpadá se koženkový pytel kolem řadicí páky, nefunguje elektrické stahování okna spolujezdce a kolem těsnění vany a víka ventilů motoru uniká olej.
Doufám, že si tyto naše zkušenosti přečte každý, kdo uvažuje o koupi Fordu Transit Connect. Naše zkušenosti jsou velice nepovzbudivé a po těchto zkušenostech už v naší společnosti NIKDY ŽÁDNÝ Ford sloužit nebude. A kdo má všech 5 pohromadě nám musí dát za pravdu, že Ford vyrobený v turecku je naprosto odstrašujícím příkadem selhání kontoly kvality a důvěry ve značku jako takovou.

Závady a opravy na autě

- nízká životnost podvozku
- nadměrné opotřebení částí interiéru
- opakované praskání manžet u mezichladiče stlačeného vzduchu
- rozpadnutí lanovodů řazení
- únik oleje z hydrauliky řízení
- úniky oleje z motoru
- časté praskání žárovek hlavních světlometů bez ohledu na výrobce žárovky
- velká vůle hřebenu řízení - neopravitelné
<
Přejít na standardní verzi stránky »