Zavřít recenzi

Daihatsu Feroza F300 1.6

“Výborné jen do terénu. Bez nákladu.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1.6 benzín 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 5.3
Jízdní vlatnosti v terénu dostatečné, standartní verze (bez 3 stupňových elektronických tlumičů) je na silnici zabiják - všechno vrže a praská, přejíždění sebemenších nerovností láme záda, se širokými koly 225/15" v dešti na vyjetých kolejích téměř neudržitelné ve směru jízdy. Slabé brzdy a velmi malý prostor na zavazadla činí toto auto použitelné jen jako víkendové na hory. Nevhodný průběh akcelerace v závislosti na sešlápnutí plynu způsobuje vystřelování auta a následné chcípání motoru v terénu...

V zimě se převodovka musí nejdříve rozehřát, jinak hrozí, že než stačíte přeřadit z 1. na 2. auto se zastaví (nejen že výrazně brzdí auto, ale také špatně řadí).

Spotřeba ve městě je enormní, v rozmezí 12-15 litrů (extra výbava: chromované rámy vpředu a stupačky z boku, široká AL kola). Auto brzdí i z kopce (hranatá karoserie).

Robustní a velmi tuhá konstrukce přežila malý drc s Londýnským autobusem a silnější boční střet přímo na zadní kolo s Felicií bez jediné újmy (jen velmi drobné škrábnutí).

Celkově velmi nepohodlné a u spolujezdce velmi málo místa, zadní sedačky jsou spíše trestné lavice.

Poměrně silný motor s dobrým záběrem i v nižších otáčkách.

Téměř žádné "úložné" prostůrky - odkládací plocha na palubce krade menší předměty.

Závady a opravy na autě

Drobné běžné závady spotřebního charakteru. Zadní díl výfuku rychle hnije, špatný přepínač blinkrů, dveřní čalounění příliš nevydrží, zarezlé šroubky ve světlech i na oknech. Karoserie vydává divné zvuky při jízdě v terénu. Zadní okno rozebiratelné jen několikrát (polocabrio-pickup). Příšerně zpracovaný systém větrání - větrák je příliš hlučný a za teplého počasí fouká horký vzduch. Reproduktory jsou snad čínské, skoro nehrajou, při teplotě pod nulou a při rychlosti nad 30km/h se velmi hlasitě rozvibruje přední náprava, zařazením 4x4 lze jet i 50km/h, po rozmrznutí v garáži opět ok. Zjištěn výrazný únik převodového oleje.
<
Přejít na standardní verzi stránky »