Zavřít recenzi

Opel Vectra Opel Vectra B 2,2 Dti

“Výborné auto za tyto peníze, jsem si jistý, že lepší jak peugeot 406 break HDI”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2,2 DTi 
  • Stav km při koupi: 91 600 km 
  • Stav km nyní: 92 700 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.4
Osm let jsem vlastnil vůz Opel Corsa benzín o objemu 1,4 16V, který jsem kupoval jako úplně nové auto. Po této době jsem začal toužit po větším, prostornějším voze, který bude mít hlavně pohodovejší jizdní režim. Corsa byla určitě skvělé auto, v motorové verzi 1,4 l jezdila celkem svižně a měla solidní spotřebu. Jenže pro 100 km/h točila víc jak 3 tis. otáček. Proto u mě zvítězil turbodiesel. Moje "nová" Vectra B točí pri stovce ani ne 2 tis. otáček. Luxusní pohodlí, i po 10 letech pěkný interiér, pohodový jízdní režim a velmi slušná výbava (CDX) jsou rozhodně fajn. Zatím jsme najeli pouze málo km ale už nyní můžu říci, že s Vectrou je moc pěkné svezení, auto je pohodlné (zvláště na zadních sedadlech), velmi dobře se na něj kouká a motorická verze 2,2 DTi nabízí jak komfortní tak poměrně dynamické svezení.Jediné,co mě překvapilo, že aby auto trochu víc zabralo, muselo se vytočit přes cca 2 500 otáček. Na turbodieslový motor bych čekal ostřejší nástup v nižších otáčkách.Při normální jízdě je spotřeba na cca 6-6,3 l, při jízde na delší vzdálenosti (režim do cca 120 km/h) by se dala stlačit i pod 6 l. Auto bylo koupeno s cca 92 tis. najetými km (podle počítadla).
S autem mám postupně další plány - jiné podsvícení tachometru, chip motoru,nový zadní spojler,nové xenonové výbojky (současné moc dobře nesvítí), vyhřívání sedaček, popř. parkovací senzory.

Závady a opravy na autě

Koupené auto v bazaru mělo vrzající přední sedačky (předchozí majitel byl asi trochu "při těle..."), občas vypadávající střední ukazatel intenzity ofuku klimaticace,na pravé straně zadního spoljleru odlupující se barva po zřejmém ťuknutí.
<
Přejít na standardní verzi stránky »