Zavřít recenzi

ARO combi

“Divočák, dostavník,psycho”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1985 
  • Typ motoru: 1400 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 2.6
Auto takéhoto typu si žije vlastný život .

Ale treba brat´ na vedomie ,že 25 rokov sa o to nikto poriadne nestaral len znásilňoval a pret´ažoval ako lacnú šlapku .
Malo asi 10 majitelov , vždy spalo vonku niekde pod stromom , jazdilo naložené po lesoch a poliach ,občas do mesta pre fúru cementu,tehlu a pod.
Všetky opravy sa robili na kolene kde sa pokazilo,tam sa spravilo-kladivom,nožom,kameňom a cigaretkou u hube.

Kúpil som ho 100km od domu a ked´tú vzdialenost´prešlo už som mu dôveroval.
Aj ked´ som oňom z prvu pochyboval.

Ja som ho s láskou prichýlil k sebe .
Parkuje v garáži , je z časti vyvarené , opravené , nanovo striekané vojenskou farbou , opravená elektrika .

Cena auta s TP,SPZ bola 620 E(18600sk)-zodpovedala stavu a veku.
Dôvod kúpy bol potreba nejakého vozítka na bežné práce na dedine,jazdy na chatu,...
Už ma nebavilo vozit´ bordel na skládku na osobnom aute na ktorom chodím do mesta, na zábavy a tak.

Dôdod č.2 ,spomienky, je to ´made in romania´ a v tejto krajine zázrakov som bol 4 mesiace na montážach.

Samozrejme som nič extra neočakával,lacnejšie tereňak je len bicykel.

Výhody :

-dá sa opravit na kolene .
-nieje to žiadne tuctové auto,u nas na dedine je jediné svojho typu , každá baba sa zaním otočí ,lebo také ešte nevidela .
-je lahké a cez blato preskočí.
-malý motor a vela sily.
-dobrá redukcia dost´ pomôže .
-celkom pevný podvoskový rám .
-5mietne -čiže ja ako šofér a 4 pekné kočky+stan a fernet v kufry.
-velký kufor po sklopení sedadiel.
-praktické výklopné zadné vráta.
-celkom dobrá spotreba na ceste aj v teréne.
-ked´ sa to v lese poškodí,až tak to v srdci nebolí ako u drachších vozov.
-ked sa mu nechce stačí roztačit,alebo roztiahnut.
-celkom je srandovné.


Nevýhody:

-skoro vždy v zlom stave.
-malé 14´´ kolesá-problém zohnat´ offroad pneu.
-vozit´ zo sebou náradie alebo polovicu dielne a hlavne priručku opráv a údržby.
-horšia manipulácia s ovládaním vozu.
-problémy pri STK a EK a problémy pri cestných kontrolách políciou.
-velká hlučnost´ na ceste , nedá sa počúvat´ rádio.
-pri vyšších rýchlostiach (nad60km/h) nedrží a lieta po ceste.
-nevhodné na dlhé výlety.
-bez dobrých pneu a bez zručnosti nikde nevyleze.
-po spotrebičoch čo nechcú íst treba pobúchat.
-do auta fúka,prší,majú tam hniezdo osi a mravci.
-interier čudne zapácha a vrrzga.
-exterier smrdí benzínom ,olejom ,hnojom a dymom.

Kamaráti sa smejú ,že taký malý gázik je pre baby ,ale nie , je pre odvážny a vzručných tvrdých chlapov.

Odporúčam chatárom,začínajúcim offroaderom ,mechanikom, a slobodným mládencom ,lebo žena by vás s tým vyhodila z domu .

Vela kecám ,ale na záver som rád že ho mám ,a ešte radšej budem ked´ ho vymením za niečo spolahlivejšie, ale aj si doplatím.Dovidenia.





Závady a opravy na autě

- Asi 10min po kúpe zrazu išlo na 3 válce a zhaslo ,pri pokuse štartovat len zopínalo relé .
Poruchy odstranené namieste vysušením rozdelovača a štartéra .
- pre koroziu problemy so svetlami-skoro vždy po tme , d´alej hnilá podlaha , padajúce dvere , ktoré sa tažko zatvárajú .
-obrovské množstvo blata,piesku,soli v útrobách karosérie a podvosku .
- velmi slabý účinok brzd .
- z celého vozu teče olej.
- väčšia vôla riadenia,radenia .
- pedále brzdy a plynu sa niekedy nevracajú , treba ich podvihnút´.
- klesnutá pravá strana-listové perá idú do dôchodku.
- občas nefunguju niektoré spotrebiče .
- predné sedadlá niesu dobre upevnené .
- malý únik vody z chladiča .
- niekedy sa prechlastá benzínom.

Postupne chyby riešim a odstraňujem .
<
Přejít na standardní verzi stránky »