Hodnocení a zkušenosti s autem
Kromě uvedených poruch je auto v perfektním stavu. Bylo garážované. Vše perfektně drží, nic nikde nevrže, nepociťuji žádné vůle ani na podvozku.
Motor je tichý, má sametový chod. Velmi mile jsem byl překvapen výkonem (spíše zátahem) ve chvíli kdy jsem až po jízdě zjistil, že se jedná o 55kW variantu. Podle mě, je auto dobře zpřevodované a motor zabírá slušně od nejnižších otáček plynule dále. Nad 4000ot se už toho moc neděje. Spojka je (po výměně) krásně měkká, řazení je přesné. Rychle jsme si jízdu s touto Octávií velmi oblíbili. Je ale naprosto zřejmé, že na honění tohle auto není. Výkon je jen úplně dostačující. Svou charakteristikou mě nutí jezdit spíše v nižších otáčkách, z čehož vyplývá i relativně nižší spotřeba. Dle předchozí majiteky průměrně 6,5. Zatím nemohu posoudit, ale do 7,5 se vleze bez problémů.
Podvozek by mohl být podstatně pohodlnější, ale jinak Octavia dobře drží a je dobře čitelná. Posilovač řízení je ideálně nastaven a to spíše do měkka.
Interiér je dobře zachovalý, jen kůže u ruční brzdy a prostor kolem klik a ovládání zrcátek je ošoupaný a poškrábaný. Na pohled je zřejmé že tento materiál není vhodný. Audio má příšerný zvuk bez basů, nevím ale jestli to není jen rádiem. Odhlučnení interiéru je dobré, hlavně motor je velmi tichý.
Výbava koupeného vozu byla minimální, nedosahuje ani dnešní standarní základní výbavy. Svými parametry a cenou za takto zachovalé auto však považuji koupi za výhodnou. O image a zážitky z jízdy tady samozřejmě nejde, na vše ostatní tohle auto bohatě stačí. Velikost kufru je velké plus.