Zavřít recenzi

Škoda Fabia

“Trefa do stříbrného v bazaru.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1,4 MPI 
  • Stav km při koupi: 80 000 km 
  • Stav km nyní: 81 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 5.4
Spousty známích mají fabie, koupili si je jako nové a nic jiného než chválu na ty vozy od nich nebylo slyšet.

Moje původní auto Renault clio mě nikdy nezklamalo, opravy za pár korun a vzhledem k tomu že to byla 1,8 objem motoru a slušná výbava i hezké svezení. Nicméně bylo staré a nějaké peníze jsem měl našetřeny rozhodl se koupit po ročním vybírání zrovna ojetou fabii po zesnulém důchodcovi.

Prvních 500 Km auto bez závad, další Km se stali mojí noční můrou. Nebyl týden kdy se neobjevila další závada. Servis po celou dobu využívám autoryzovaný.

Řada oprav i sprací mě ochudili o 25 650 Kč. Po opravách se konečně s vozem dalo jezdit jako prvních 500 Km z bazaru. Ale doslova nasr...... jsem jelikož se jedná o závady, které prý jsou podle servisu úplně normální u všech Fabii první generace. Známí řikají, že je Fabie stála podobné peníze, a někteří i opakovaně měnili porouchané součástky. Nicméně stejně tvrzení o tom, že Fabie je prostě dokonalá jim z pusy nikdo nevytáhne, stydí se přiznat ,že Českoněmecké auto které si koupili je v podstatě průměrně nespolehlivé, a nadprůměrně drahé malé vozítko.
Co se týče pohodlí a jizdních vlastností jsem spokojen i když v duši mě vázne příšerná představa asi víte jaká.
Rozhodně bych nedopuročoval věřit povídačkám, pověrám atd.
Doufám že nějaké Km s tímto vozem najezdím a potom se s radostí jeho zbavím. Konkrétně jsem otráveným zákazníkem značky ŠKODA.

Závady a opravy na autě

Závada úniku oleje z převodky řízení a zatékání oleje do snímače otáčení volantové hřídele, projevovala se výpadky posilovače a mrkáním světel (napěťové poklesy). Řešení výměna převodky řízení 12000 Kč.

Dobíjení konkrétně alternátor, Repase 3150 Kč.

Zatékání vody do interiéru vozu, později zjištěno, že přední lepené sklo netěsní, přetěsnění s výměnou plastových dílů pod stěrači 2500 Kč.

Spojka začala prokluzovat hned po nákupu vozu z bazaru a výměna stála 8000 Kč.

Další zatím neřešené závady: slabé topení a neohřívá se motor, ruční brzda nedostatečně brzdí, elektrické okna v předu náhle přestaly fungovat, pojistky a kabely mezi karoserii a dveřmy v pořádku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »