Zavřít recenzi

Volkswagen Golf Variant, 1.6, 77kW

“Malý výkon motoru + převodovka již od výrobce nekvalitně provedená.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.6i 
  • Stav km při koupi: 118 000 km 
  • Stav km nyní: 137 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 5.4
Na absolutní doporučení strejčka automechanika jme koupili Golfa IV Variant.. Chtěl jsem benzín, ale byla to chyba. NEJEDE TO, absolutně LÍNÝ a neochotný rozežraný motor 77kW!! Nedá se skoro předjíždět - moc 120tek a Favoritů už člověk nepotká a dnešní provoz na okrskách kolem 80-100km/h - tam má tahle pohonná jednotka jaksi konečnou stanici.. Pak zrychluje už jen velmi vlažně a když tak jedině s plynem na podlaze ve vysokých točkách a se spotřebou jak 2 auta zaráz.. Zklamání, zklamání.. Další věcí bylo, že jsem koupil auto poměrně málo jeté - serviska - poctivých 118tis km.. Čekala mne ale výměna rozvodů, náplní, servis brzd, atd - klasika někde přes 20tis kč ihned po koupi.. Tehdy byla kupní cena 200tis kč, čili + min 10% navíc ještě servis.. Pak to bylo pár tis. km v pohodě, nic se neopravovalo a říkal sem si že měl strejček asi recht s tim VW Golfem. Jenže on má zažitou krevní skupinu VW GOLF 2!! To bylo auto asi dost kvalitní - dnes už je ale vše jinak! Ve 132tis mi začalo něco klepat, jako když je kamínek v pneumatice a vyvrcholilo to po ujetí cca 100km v totálně odlágrovanou převodovku. Utrhané NÝTY!! stálého převodového kola => vylámané zuby na dvou kolech od upadlého nýtu + prasklý karter kvůli vzniklému tlaku nadbytečných těles v převodovce.. Následovala koupě jiné převodovky z německa (cena 15tis kč zcela běžná cena bez záruk a s najetými cca 120tis km), protože to už nemělo cenu opravovat , a ta se po upgradu (výměna nýtů za pevnostní sadu šroubů - tj. cca + 2500kč) vrátila do auta + výměna původní spojky a předního pravého ložiska.. Cena opravy za krásných skoro 30.000 kč!!!! No nekup to za ty prachy.... A nejlepší na tom bylo, že po tom co se mi stalo to s tou převodovkou, všichni chytrolíni říkali: Jo, jo, to sou ty převodovky těhle benzíňáků - to čeká každýho co má Oktávu1, Seata, VW s tímahle motorama (1.6 16V i 1.6 8V) aj.. Nemohli to říct dřív???????? Jinak bych byl asi spokojen, ale výkon a převodovka zklamali a od té doby chci auto dostat z baráku... I když mám vše v elektrice - výbava EDITION - dobrá muzika, 4 Airbagy, 4x el.okna, klima, ESP...

Závady a opravy na autě

Největší problém byly utrhané nýty na převodovce ve 132tis..

Další věcí je slabý motor = veliké zklamání!!
<
Přejít na standardní verzi stránky »