Hodnocení a zkušenosti s autem
Dosud to bylo největší auto, které jsem řídil, měl jsem tudíž jisté problémy s odhadem vzdáleností.
Podvozek je poměrně pevný a díky rámové konstrukci se příliš nekroutí. Odpružení je takzvaně "pracovní" tzn. že dobře eliminuje nerovnosti, ale není natolik měkké aby člověk ztrácel zpětnou vazbu - není příliš komfortní, což však v tomto případě není vůbec na závadu.
Auto se také téměř v zatáčkách nenaklání a pohon 4x4 umožňuje beze zbytku využít potenciál motoru i v ostrých zatáčkách. Myslím že 160 po setmělých a rozbitých ulicích Bukurešti je docela důkaz kvalit. Co se motoru týče, je to asi poslední mohykán Renaultu svého druhu. Je to diesel, ale bez elektroniky. Na nafťáka má maximální výkon položen poměrně nezvykle vysoko (snad až 5000?!) a dost malý krouťák, takže jízda je prováděna stylem známým z Ikarusů.
Přesto se s pracovní Dachnou dá jezdit velmi svižně. Pokulhává snad pouze zpracování interiéru a celkové dílenské zpracování. Ale za tu cenu? Ať se jde Nissan Patrol bodnout!