Zavřít recenzi

Nissan Micra K12

“Malý automobil do kterého se vejde mnoho.”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 1.2 59kW 
  • Stav km při koupi: 71 000 km 
  • Stav km nyní: 115 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.0
Celková spokojenost, je to malé auto, ale jeho variabilita je skělá. Věc do které jsem se zamiloval jsou posuvné zadní sedačky. Díky této vychytávce není problém jet 2dospělí+2děti v sedačkách+kočárek a další drobnosti v kufru, nebo vézt v kufru 200 litrový barel bez sklápění sedaček. Další bombou je inteligentní klíč díky kterému stačí mít klíč u sebe a auto odemknete, zamknete, nastartujete. Skvělá věc při popojíždění po městě, neustále netáháte klíče z kapsy nebo kabelky. Tato věc ja pouze u vozidel ze zahraničí, u nás se inteligentní klíč nenabízí, pouze u vrcholné verze 160SR. Spotřeba je papírově deklarována 5.9 l/100km. Vozidlo je používáno na dojíždění do práce (40km denně). Spotřeba se pohybuje od 4.6 do 5.2 l/100km. Jízdní vlastnosti jsou na velmi slušné úrovni. Dílenské zpracování poněkud pokulhává a v interiéru jsou poměrně levně působící materiály. Výkon motoru je slušný v jednom nebo 2 lidech je auto celkem "živé" ve 4 lidech je to dostačující ne však oslnivé.

Závady a opravy na autě

Na cca. 90000 km se začala rozsvěcet kontrolka diagnostiky motoru a motor zhasínal (šel ihned nastartovat). Po mnoha návštěvách internetových diskuzí, mechaniků a značkového servisu mně bylo jednotně diagnostikováno opotřebení rozvodového ŘEŤĚZU. Tato závada je mimochodem velká bolest K12, ale s motorem 1.0. Můj 1.2 byla pravděpodobně světlá vyjímka potvrzující pravidlo. No, oprava mně stála 18000 Kč. Náhradní díly (vše originál Nissan)8000,- (jen řetěz 5000.-) zbytek práce. Nyní na nějakých 110000km řeším značnou spotřebu oleje takže mně asi čekají simeringy na ventilech.
<
Přejít na standardní verzi stránky »