Zavřít recenzi

Peugeot Partner 1,6 16V

“Žádná repre limuzína, ale spolehlivý a prostorný rodinný vůz.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1598 
  • Stav km při koupi: 65 000 km 
  • Stav km nyní: 110 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Na Partnera jsme přecházel z Renault Megane II a to hlavně z prostorových důvodů. Po prvotním nezvyku způsobeném vysokým posezem jsem této třídě přišel na chuť. Jízda je velmi klidná a vyšší karoserie se nijak neprojevuje na jízdních vlastnostech.
Vnitřní prostor je příjemně veliký a snad jedinou chybou zavazadlového prostoru je nemožnost vyjmutí zadních sedaček. Vnitřní prostor tak zbytečně přichází o cca 30 cm délky (složené sedačky). Technika bočních posuvných dveří je spolehlivá, ale otevření dveří zevnitř je oříšek snad pro každého kdo jede ve vozidle poprvé. V zimě občas zazlobí kontakt zavřených dveří a vozidlo pak nejde zamknout. Dlouhé stěrače si příliš nerozumí s velkou plochou okna a poměrně rychle se opotřebují a při zpětném kroku nepříjemně vržou.
Co mě u Partnera hodně zklamalo jsou jízdní vlastnosti na sněhu. Každá jízda do hor je velkým dobrodružstvím a občas čekám, že nevyjedu ani z parkoviště. Na uježděném sněhu mám někdy pocit že řídím zadokolku.
Abych ale jenom nehanil pochválit musím motor 1,6 16V. S lepším motorem jsme snad ještě nejezdil. Je velmi živý, ochotně jde do otáček a 80 kW výkonu je hodně znát. Spotřeba se přitom pohybuje kolem cca 7 l/100. Manželčina Megane II s výkonově shodným motorem je nesrovnatelný lenoch s velkou žízní.

Závady a opravy na autě

Od cca 70 000 km občasné zhasínání motoru (za jízdy) s následným rozsvícením signalizace chyby vstřikování. Značkový servis nebyl schopen závadu detekovat. Pomohl až kamarád automechanik, který vyčistil zakarbonovanou klapku (blížší info nemám) a od té doby motor šlape zcela bez problémů.

Od cca 90 000 km nefunkční zadní stěrač.

Na dálkovém ovladači dveří se rozpadly obě ovládací tlačítka a bohužel nový plast ovladače se mi nepodařilo sehnat a tak dveře musím otevírat klíčkem.

Občasné blikání signálky airbagu způsobený uvolňujícím se kontaktem pod sedačkou spolujezdce
<
Přejít na standardní verzi stránky »