Zavřít recenzi

Mazda 3 Sedan TX Plus

“Bezchybná koupě”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1,6 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 18 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8,6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 8.2
Výborné auto, které mohu jen doporučit. Škoda, že jinak skvělý celkový dojem kazí detaily, které by mohl výrobce snadno změnit - např. odkládací prostory se zdají být šité na míru asijskému trhu.

***

Pro/cons:

+ spolehlivost
+ jízdní vlastnosti !!!
+ tíchý a přiuměřeně tuhý podvozek
+ prostor (jak v zavazadlovém prostoru tak uvnitř)
+ dílenské zpracování !!!
+ krásné auto, i po roce se z venku "neokouká"
+ design interiéru
+ statisticky méně kradené ;)
+ dostupná extra výbava (RVM, sklápěná zrcátka...)

- vyšší spotřeba, město 8,8 l/100km
- absence USB
- detaily v interiéru (malá schránka na brýle, malé držáky láhví v pristředním panelu, poměrně úzké kapsy ve dveřích, neposuvná opěrka uprostřed, dvě různé barvy podsvícení displejů vedle sebe..)


***

Pro ty kdo uvažují mezi jednotlivými výbavami - tj. jestli mají jednotlivé doplňky smysl:

Systém sledování jízdních pruhů RVM - Pokud se vám alespoň jednou v životě stalo, že vás překvapil vůz ze slepého úhlu pak se určitě vyplatí. Nicméně funguje až od rychlosti 60km/hod - tj. je třeba nenaučit se na funkci nespoléhat např. ve městě. Prodraží případnou výměnu zrcátka :)

Systém monitorování tlaku v pneumatikách - Prodraží výměnu kol pokud majitel používá dvě sady kol tj. potřebuje dokoupit 4 senzory. Za nizkých teplot se někdy po delším stání (=noc na horách) kontrolka rozsvítí aniž by došlo k úniku náplně (přestože používám dusík).

Bluetooth s ovládáním na volantu - Funguje svkěle pro příjem hovorů, hlasové vytáčení nefunguje vždy na 100% a dlouho trvá namluvit seznam. Můžu doporučit spíš na příjem než vytáčení hovorů. Telefon se velmi rychle spáruje.

Automatické přední stěrače s dešťovým senzorem - Přestože se dá nastavit citlivost, není vždy 100%.

Vyhřívané čelní sklo - No proč ne :)

Vyhřívané sedadla - Začnou topit velmi rychle, výborné na hory.

****

Motor 1,6 výkonem na auto naprosto stačí.

A úplně nakonec barva - viděl jsem naživo postupně všechny a dnes bych koupil červenou :)

Závady a opravy na autě

Po 18.000km a prvním roce provozu bez poruchy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »