Zavřít recenzi

Audi A4 8E2,B6

“SPECIALITA”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2,5 tdi 132 kW 
  • Stav km při koupi: 130 000 km 
  • Stav km nyní: 245 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 7,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.0
Moje zkušenost je perfektní.Čekal jsem časem vysoké provozní náklady a ty se dostavili pouze s výměnou rozvodů.Pro jistotu nechávám každý rok povolit vstřiky,aby šly v případě poruchy bezproblémů vyjmout a taktéž doporučuji to samé udělat se žhavičkami,ty se umějí dobře připéct. S mým nájezdem kilometrů se nepatrně zvýšila hlučnost,kterou přisuzuji už opotřebovaným lůžkům a také ventily už mají něco za sebou.
Ve vozidle nejsou originál z výroby pouze brzdové komponenty,ramena a spojka,tu jsem měnil při 210 tisících.Jinak vše originál,turbo,hlavy,vačky,výfuk,vstřiky a čerpadlo.Nikdy žádný únik provozních kapalin,jen mezi převodovkou se mi začíná drobně mlžit,ale nad tím můžu mávnout rukou.Kdysi mě pozlobilo rádio,ale stačilo vytáhnout pojistku v hlavní skříni a bylo po problému.Hlavně interiér vypadá jako nový.Kůže je neopotřebovaná,protože je málo činěná a tak má dlouhou životnost.Jediné co od pradávna používám jsou aditiva a s těmi mám perfektní zkušenost.400 ml tedy necelý půl litr mi vystačí na 10-15 tisíc kilometrů což je na 100 km asi 2 koruny(odhadem).Chod motoru je klidný a výkon kultivovaně nabývá do cca 3500 ot/min,pak je dobré přeřadit.Olej používám nyní jen jeden.5w40 turbo diesel a měním ho po 15000 km.Turbína nehučí a nepíská i se skoro 250 tisíci v těle.Super vůz,můžu doporučit,jen jedna rada na závěr.Kupujte vozy s historií,kterou si můžete ověřit!!!!!!!!!!

Závady a opravy na autě

S vozidlem jsem velmi spokojen,jen ty ramena na našich silnicích nevydrží tak dlouho,průměrně okolo 40 tisíc kilometrů.Možná je to i tím,že používám 18"kola s nepříliš vysokým profilem pneumatik.Jediná závada za těch 100 tiíc kilometrů co mě potkala,bylo prasklé těsnění na prsou a olejové vaně a to při výměně rozvodů,kdy se ucpalo sítko asi za 5,50kč a to způsobilo,tedy přesněji roztrhlo těsnění na již výše zmiňovaných částech motoru.Jinak vozidlo absolutně bez problémů.Ještě bych se vrátil k převodovce,kde synchro kroužky už mají celkem zvučné ohlasy,ale vše řeším v případě potřeby meziplynem a pak je to o.k.
<
Přejít na standardní verzi stránky »