Hodnocení a zkušenosti s autem
Po dlouhém rozhodování a vybírání jsem zabrousil na tento vůz který mě oslovil svými tvary a výbavou která obsahovala 4 airbagy a klimatizaci.Dále vůz měl nové rozvody a alternátor a byl plně servisován ze servisní knížkou.Byl to dovoz z Itálie a vůz měl najeto zhruba 155 000 tisic km. Pri bližším prozkoumání jsem přišel na to že vůz byl lehce bouraný na pravou stranu,lícovani blatníků nebylo dokonalé.Ale rozhodující byla pro mně cena! Pravé zadní kolo bylo lehce vyvracené do prava a horní část kola dřela při plném zatíženi osob o vnitřek blatníku,po koupi vozu jsem zavadu okamžitě napravil u známého ktery mi vyměnil i spojku která mě zrovna zradila na rušné križovatce.Mohu si za to sám protože mě pri kazdém řazení kvílela.ze starou originální spojkou jsem jezdil zhruba dva měsíce. Stalo mě to vše asi 7 200kč i s prací(podotykám že cena v servisu by byla mnohem vyšši řádově o 2000 kč).Automobil vlastnim 2.5 roku a po odstranění techto závad jsem jezdil bez jakehokoliv problému zhruba rok.Z prostoru prednich kol jse mě začalo ozývat vzestupující bouchání při každém projetí nerovnosti,byly vyklepane stabilizátory řízení(kosti,)nechal jsem tudíž vyměnit oba, 1 ks 900 kč sehnal bych i levnější ale nebyly by tak kvalitní a při té příležitosti i oba prední tlumiče které byly ještě originální.Tlumiče značkové plyn-kapalina jeden 1800kč i s DPH.Dále jsem nechal vyměnit veškeré filtry palivový,klimatizace,olejovy,kabinový, 1500Kč,brzdové destičky 500Kč a svíčky 4ks 500 Kč protože vůz má servisní knížku a měl jsem odjeté patričné kilometry. Po těchto dalších opravách jsem odjezdil dalši rok bez sebemenších problémů. Potom mě čekala STK a Emise,na emisích bylo vše bez problému až na STK zjistily mě na brzdách nefunkční pravý zadní buben a do toho mě prestal fungovat ostrikovač předního skla. Závady odstraněny práce a materiál 2000kč v neoriginálním servisu. A jako bonus na konec mě přestala svítit pravá část palubní desky,trošku jsem tomu i pomohl boucháním do ní:-). Výměna 12 ks žároviček po 300Kč + práce 200 Kč dohromady 500Kč u autoelektrikáře.Celková částka za 2.5 roků činila zhruba 15 000 Kč + 1500Kč provozni kapaliny. Na závěr vůz hodnotím takto, jako Velké Plus dávám antikorozní úpravě, 2.5 roku mám vůz venku a žádná koroze!,výkon motoru,lehkého řazení,bezporuchovost motoru,slušné vybavení i v zakladu, velký zavazadlový kufr,bezproblémovost elektrických rozvodů a kontaktů, komfort na zadních sedadlech,odhlučnění motoru,ceny a dostupnost náhradních dílů a líbivý desing. Do horších vlastností řadím měkké přední sedačky z nedostatečným bočním vedením (možná naopak paradoxně pro někoho velmi pohodlné) a nedotáčivost ve vyších rychlostech ale pokud jezdíte do 130 km v hodině je to v pohodě. Další vady jsou inviduální záleží na provedení a výbavě vozu. Na uplný konec bych vůz hodnotil ze vší kvalitou provedeni na 65 procent. Inu tento vůz nabízí hodně muziky za málo peněz!