Zavřít recenzi

Renault Espace Espace III

“Nahoře huj dole fuj”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 2,0 16V 
  • Stav km při koupi: 95 000 km 
  • Stav km nyní: 172 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 4.0
Jinak přez veškerý výčet všech poruch a závad musím vlastně konstatovat,že se mi auto vlastně nikdy nepodařilo dát do pořádko,protože se 1 závada odstraní a druhá dned vyskytne.Technika je fakt tragická ovšem velikost a variabilita vozu je přímo parádní.Nikde nic nevrže,snad akorát občas něco upadne v interiéru-nepoužívat madla k držení a nedotýkat se lampiček vnitřního osvětlení!!! Auto je velice pohodlné,palubka přehledná a pěkná,jízdní vlastnosti ujdou.Nad 120 km/h začne již pronikat do kabiny velký hluk od motoru.Brzdy také nejsou nejlepsí mají dost potíže zastavit auto z větších rychlostí.výhodou je,že zaroserie je celá plastová,kromě přední kapoty tudíž nikdy nezkoroduje a skelet je z pozinku.Auto nedoporučuji tomu,kdo předpokládá věčí kilometrový proběh,na druhou stranu díky své ceně může dobře posloužit rodině s dětmi na běžné ježdění kuli bezpečnosti.Je ovšem otátka jestli se rodina s dětmi vypořádá s vyšší spotřebou mezi 9-13 l.

Závady a opravy na autě

Toto auto ač se to zpočátku nezdálo je vlastně jedna velká závada. Srovnám to postupně.Po opadlé nadčení z koupě vozidla jeho prostornosti přišlo toto vystřízlivění,podotýkám,ze jsem vůz koupil se serviskou od servisu/značkového,který vůz od novoty servisoval. první závadou je elektroinstalace občas praskají pojistky , svítí kontrolky airbagu,jsou špatně ukostřena světla-vzadu občas svítí vše.A potom to jde jako po másle,následující závady-L poloosa,sylenblok pod motorem,velký únik oleje kolem rozvodového kola - oprava 19 tis.,prodřená hadice klimatizace,výměna chladiče,alternátor,horní uložení,spodní čepy,druhá poloosa,LZ ložisko,PZ brzdič-normálně začal téci-zkorodoval,nedávno začala téci vodní pumpa,opět teče olej prozměnu okolo gufera vačky,nyní jsou pryč spodní čepy a spojku jsem dělal ve 150000.O výfuku se rači vůbec nezmiňuji již je postupně vyměněn celý a destičky 2x
<
Přejít na standardní verzi stránky »