Zavřít recenzi

Hyundai H1 H-1 Tour

“zatím spokojenost”
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: 2,5 CRDi VGT 
  • Stav km při koupi: 250 km 
  • Stav km nyní: 3 300 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Chtěl jsem automobil jak pro soukromé účely-hlavně na dovolené-kvůli prostoru uvnitř, tak i do práce- běžně potřebuji převézt zboží o hmotnosti kolem 600kg.
Původně jsem se rozhodoval mezi Mercedes Viano a Volkswagen Multivan. Byl jsem se však ze vědavosti podívat i na Hyundai H-1 Tour a nakonec padla volba právě na něj. Měl jsem obavy a vlastně stále trochu mám z "korejce", protože v rodině převažují hlavně značky Volkswagen a v drtivé většině spokojenost. Přestože jsem původně uvažoval o ojetém vozidle, rozhodla nakonec ta skutečnost, že za peníze, které dám za několik let starého Multivana nebo Viano koupím H-1 nové.Nechci se s někým dohadovat o kvalitě toho, nebo toho.
Prostě v dnešní době, kdy národním sportem číslo 1 je stáčení km a slepování nabouraných ojetin v "nebouraná" auta jsem se rozhodl pro nové, byť, možná, méně kvalitní. Na druhou stranu, dát za nového Multivana v téměř stejné výbavě 2x tolik než za H-1....Ať si to každý rozhodne sám.
Co se týká auta samotného. I když jsem prostor uvnitř čekal velký, byl jsem stejně překvapen. Je v něm opravdu spousty místa. Třetí řadu sedadel jsem vymontoval a první dovolená na hory s veškerým potřebným vybavením pro 3 lidi...prostě paráda. Vše pokrylo pouze dno "kufru."
Vnitřní dílenské zpracování mne také mile pekvapilo. Čekal jsem to horší, ale uvidíme až bude auto starší, jestli začne něco vrzat......Z podobných velkých aut jsem déeší dobu řídil jen Forda Tranzita ještě se starým 2.5l dieslem - porovnávat ho s tím by nebylo fér-takže jen můj osobní dojem. Motor má 170HP což není málo, ale upřímně, zátah, i prázdého vozidla, na pětku už není nic moc. Ale je pravda, že auto váží přes dvě tuny....jak říkám, nemám s čím srovnávat. Spotřeba už trochu spadla z prvních ujetých km kdy se pohybovala kolem 11l na nynějších průměrných 9,3l (měřena poslední vyjetá nádrž) což mi přijde slušné vzhledem k obsahu motoru a váze prázdného vozu,která je přes 2.2 tuny.
Co mi hodně vadí, je, že, pouze při studeném motoru, při seřazování z trojky na dvojku je potřeba hodně fyzické síly. Pro bezproblémové přeřazení je prakticky potřeba téměř zastavit. Doufám, že je to jen tím, že je auto nové a ještě jsem nenašel ten správný "grif".
Věc která mi přijde dost hloupá je, že auto postrádá venkovní teploměr. Teď v zimě dost praktická věc, popravdě ani jsem se na to při prodeji neptal, nenapadlo by mě, že když má auto palubní počítač, že nebude mít i teloměr. Stejné je to i s absencí vyhřívání zpětných zrcátek. Nenapadlo by mě, že když jsou elektricky ovládaná, že vyhřívaná nebudou.
No jinak spokojenost, uvidíme dále, určitě zase připíšu zkušenosti a přivítám i zkušenosti jiných.


Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil nové a najel jsem teprve něco málo přes 3000 km, takže závada zatím žádná.
<
Přejít na standardní verzi stránky »