Zavřít recenzi

Citroën XM Break 2,5 TD

“výborné auto”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 2500 
  • Stav km při koupi: 152 000 km 
  • Stav km nyní: 181 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.0
citroen xm 2,5 td je auto které jsem si pořídil po 2,1 td a musím říct ,že je naprosto v pohodě,jak se říká že praská hlava a že motor se často přehřívá,tak mě se to zatím nestalo a teplota se při jízdě po rovině,městě ,nebo do kopců stále drží před stovkou.
Motor má oproti 2,1 td lepší zvuk a při jízdě se zapnutým rádiem na minimum ,není skoro vůbec slyšet a co se týká výkonu ,tak zase oproti slabšímu xm 2,1 td je tady zátah fakt od nízkých otáček.síla motoru je neskutečná,skoro necítí kopce a ručka tachometru stoupá velmi rychle.
U 2,1 jsem cítil ten správnej butální zátah až tak od 3 tisíc,tady je to od 15 ti set otáček.
co se týká hydrauliky tak tady u nového modelu jsou trubky ošetřeny dobře a nerezaví. pérování je perfektní a spolehlivé. hydraulika nepadá ,jak u stáreho modelu,nemám s tím autem fakt problém.
elektroinstalace v tomto mém případě taky zatím funguje bez problému.
Co bych chtěl na závěr napsat ,tak že jsem si první bx koupil před 14ti lety a od té doby auto na pružinách nechci.Nědělám si vůbec iluze o té spolehlivosti ,vím že na xm 2,1 td jsem musel opravovat snad vše co tam je a závady se jeden čas sypali jedna za druhou,no ale myslím že se dají sehnat díly docela dobře a auto za to stojí....

Závady a opravy na autě

občas zlobí centrál na do ,ale ten jsem tam dodával sám tak to může být vinou jednotky ,dělá to jen v mrazech kolem -12a níž
jinak jsem nechal vyměnit uhlíky v alternátoru a menil jsem termostat.
<
Přejít na standardní verzi stránky »