Zavřít recenzi

Peugeot 406 BREAK

“velmi pohodlne auto s nizkou spotrebou, idealne na dlhsie trasy a dochadzanie mimo mesta”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2.0 HDi 80kw 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 307 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 8.4
Auto som kupil pred cca 4 rokmi za vtedy dobru cenu 190 000sk v plnej vybave okrem sibera a navigacie.

Dizajn tohto auta mi prijde nadcasovy a stale je velmi pekne.

Komfort je skoro dokonaly, comu pomahaju hlavne kozene sedacky. Po 1200km a 12hodinach za volantom som vystupil uplne sviezi a bez bolesti :) Pozitivne tiez vidim vela miesta pri zadnych sedadlach kde sa do auta pohodlne usadia 4 ludia s vyskou 180cm a mozu mat aj vystrete nohy.
K uplnej dokonalosti chyba lepsia cirkulacia vzduchu, v predu nie je citit vzduch na nohach a v zadu chyba ofukovanie so stredneho panelu.

Motor mi prijde dobry, aj pri 300 000km je velmi tichy (ludia si ho mylia s benzinom) a spolahlivy. Treba sa o neho standartne starat a vrati vam to.

Dynamika motora je dobra, ale ma len 110 koni, co ale staci na nase ceskoslovenske pomery. Rozbehne sa svizne ale od 160km pomaly straca dych (ide ale az do 200km, viac som neskusal).

Spotreba je velmi dobra, jazdim 110kmh a spotrebu mam 4.7l/100km, pri 90kmh viem spravit spotrebu 3.8l/100km.
V meste sa malokedy dostanem nad 6. Jazdim hlavne dlhsie trasy tak tuto spotrebu hodnotim velmi pozitivne.

Podvozok je trocha maksii a posadka ma pocit ako keby auto na ceste plavalo, ci mi viac vyhovuje ako citit kazdu dieru. Pri razantnejsej jazde sa auto trocha naklana.

mam original audio JBL a neviem ci by som ho menil, malo aut malo lepsi zvuk:)

pozitiva:
komfort,
design,
motor,
naklady (hlavne nafta)

negativa:
caste menenie ziaroviek
staba cirkulacia vzduchu v kabine
makke plechy (predna kapota sa mi ohyba pod rukami ked ju zatvaram)

Závady a opravy na autě

Do 300 000 km, som do toho lial len naftu a menil filtre, oleje a brzdove dosticky.

Pri cca 300 000 km mi odisiel alternator (stacilo vymenit uhliky)

a zapiekol sa kompresor od klimy - spojka na uhol, jedine novy kompresor. odpalilo sa aj rele v BSI a musel to opravit elektrikar (neviem preco to relatko nedali medzi ostatne)

raz mi dosla nafta uplne a nasal sa daky bordel, ale stacilo vymenit filter a auto bolo ako nove.

turbo je citit pri kludnej jazde az pri 2500 otackach, ale ked ho vytacam tak ide normalne od 1800 otacok.

casto sa mi vypaluju ziarovky stretavacky, za tie 4 roky co ho mam uz mama asi 7 par ziaroviek.
<
Přejít na standardní verzi stránky »