Zavřít recenzi

Volvo XC70 3.2 AWD

“Pohodlí, prostor, robustnost, bezpečí.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 3192 ccm/řadový šestivá 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 83 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Auto jsem zakoupil nové před třemi lety se skoro kompletní výbavou. Chtěl jsem bezpečné, pohodlné a spolehlivé auto, které něco vydrží. Zpočátku na něm bylo až překvapivé množství drobných závad, vše bylo ale vyměněno v záruce. Od té doby je klid. Vždy šlo o nějakou hloupou nedotaženost, která neměla vliv na pojízdnost, takže by se dalo říci, že je auto spolehlivé. Nikdy vyloženě nestávkovalo.
Motor má 238 koní a 320 Nm, výkon je slušný, ale auto není žádný závoďák, hmotnost téměř 1900 kg je poznat. V běžných provozních otáčkách je tichý, při vytočení k omezovači má ale jadrný zvuk jako nějaký sporťák.V 28000 km jsem nechal do auta namontovat LPG Prins VSI, který funguje bezvadně, aniž by byl znatelný rozdíl mezi provozem na LPG a benzín. Jezdím převážně po dálnici a často využívám tempomat. Auto jezdí při klidném stylu jízdy a dodržování povolených rychlostních limitů průměrně za 13 lirů LPG. Na benzín jezdí při stejném stylu jízdy za zhruba 11 lirů. Automatická převodovka řadí průměrně rychle jak v automatickém, tak v manuálním režimu, což ale odpovídá celkovému komfortnímu ladění vozu. Podvozek je měkký, tichý, pohodlný, stejně jako celá jízda v tomto autě.Původní celoroční pneumatiky Continental vydržely 68 tisíc km.
Interiér je uživatelsky příjemný a jednoduchý, slušně prostorný i vzadu, materiály se zdají být kvalitní, sedadla jsou pohodlná, ale bez výrazného bočního vedení. Plasty v interiéru nevržou. Ovládání palubní výbavy je jenoduché a srozumitelné.
Zkušenost se servisem: V Německu dobrá, v Brněnském Autopalace horší. Výměna motorového oleje na počkání trvající 3 hodiny hovoří za vše. Ceny v některých případech vyšší, než v Německu, zbytek na stejné úrovni. Co se týka provozních nákladů, tak zatím auto chtělo jen oleje, filtry a pneumatiky.
Auto je příjemný a pohodlný rodinný vůz, který umí jet i svižně, ale rozhodně není nic pro závodníky. Svádí ke klidnější jízdě.
Koupil bych si ho klidně znovu, jsem s ním velmi spokojen.

Závady a opravy na autě

Záruční výměny během prvních 50 tisíc km:
-palivová nádrž (zaseknutí jednoho z palivových plováků)
-klika dveří řidiče (z výroby vadné tlačítko bezlíčového zamykání)
-zadní kotouče+destičky (ocelové špony v destičkách vydřely v kotoučích drážky)
-pirela stropnice u střešního okna (výměna za modifikovanou)
-svolávací akce na výměnu řídící jednotky ventilátoru chladiče
-výměna kabelu k levému světlometu (aktivní bixenon svítil dolů a nenatáčel se do zatáček)
-výměna čidla automatického uzavírání ventilace na vnitřní okruh (neuzavíralo při venkovním zápachu)
-svolávací akce na výměnu gumové hadice chladícího okruhu
-kalibrace automatického dojezdu oken
-výměna výklopného držáku navigace Garmin-Volvo (byl volný v pantu)
<
Přejít na standardní verzi stránky »