Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je koupené nové jako služební, z 25 000 km jsem na něm já najel cca 8000. znám jej od pořízení.
Co do komfortu - octavie se někomu může a nemusí líbit - mě se nelíbí, nicméně i tak se pokusím být objektivní a budu jen vyjmenovávat nedostatky, kterých není až tak málo.
jedná se o verzi tour, hatchback, klasická 1. řada po faceliftu.
uspořádání vevnitř + pocit z interiéru - hromada různě se povolujících plastů, při razantním dovření 5. dveří krycí interiérový plast odskočí a je nutné jej přirazit zpět. Prostorové uspořádání je také nic moc - v porovnání s ostatními vozy jsou zde v minimálním množství odkládací přihrádky - jste odkázáni na jednu centrální pod radiem a na boční kapsy ve dveřích. celkově mám z pohledu na palubku i ovládače na středovém panelu pocit, že sedím v traktoru - bez sebemenšího pocitu útulnosti Co je špatně, tak je umístění zdířky pro zapalovač mezi sedadly až za ruční brzdou. Ne snad, že bych si potřeboval tak často zapálit, ale proto, že když jedete s navigací, tak se Vám všude motá napájecí kabel. U normálního auta bývá zapalovač co nejvíce vepředu z tohoto důvodu. Sedačky - nepohodlné,tvrdé, špatně polohovatelné. materiál už je teď po 25000 žmolkatý.
Motor - paradoxně - i přes to, že je to jen 1,6, tak pocitově celkem jede. Spotřeba kolem 8 litrů benzinu při jízdě na dálku na dálnici. Po 10000 začal žrát olej - lijeme tak litr plné syntetiky na 2000 km - to je opravdu výhra. Převodovka vrže, kulisa řazení je vyloženě gumová, někdy se sám od sebe vyhodí kvalt - taky moc príma.
brzdy - v 18000 zvlněné kotouče, uvolněná přední ramena - servis pořešil - nicméně - pořád si nemůžu pomoct - je to nové auto ...
Asi je opravdu dobře, že tenhle krám už přestali vyrábět - nepochopím, co na něm lidi viděli. Osobně bych to auto nechtěl.