Hodnocení a zkušenosti s autem
vůz jsem zakoupil tento měsíc jako nový. Vůz nemám dlouho, ale na to že jsem čekal velice slusně spracovany a japonsky spolehlivý automobil.
Při přebírání vozu jsme zjistili, že nefunguje ovládání el. zrcátek, prodejce nas ubezpecil ze to asi spatne zapojili, protože nám tam dávali kožené čalounění,ale ať v pondělí přijedeme, že nám to opraví.
když jsme dorazil dom (15km) nefungovaly ostřikovače př. skla, vzhledem k tomu, že pod vozem byl kaluž, zkoumal jsem co se stalo, hadička od ostřikovače co vede od nádobky nebyla zapojena a byla schována pod blatníkem!
s vozem jsme celý víkend nejel. v pondělí jsem jel zpátky do suzuki na opravu zrcátek a ostřikovače, po cestě mě začaly rušit vrzání někde v zadu. V Suzuki mě přesvědčovali že to vrže kůže a že je to v pořádku. Nenechal jsme si to vymluvit, nakonec zjistili, že vrže plast 5tých dveří.
druhý den byl vúz hotov, jeli jsme pro něj, s tím, že jako omluvu nám ho nechali vyčistit a nainpregnovali kůži (u noveho vozu ktery měl najeto ani ne 50km!!)
vše fungovalo, jel jsem domů, při nastupování jsem uklouzl na zcela kluzkem koberečku...dojel jsem domů a prohlížel co a jak se má. kůži nainpregnovali tak "dúkladně" že na ní byli fleky , které mi nešly utřít, umýt.
vzraní plastu kufru nepřestalo, ve středu (den na to) jsme jel zpátky do Suzuki.
vozili se se mnou ve voze technici..4h orpavovali vrzající plast v kufru a přečištovali interiér.
při navráceni vozu mi chybely tapicirungy roletka a bezpecnostní výbava, když jsem je na to upozornil, řekli mi, že jsem přijel bez toho. Nakonec vše našli v dílně!
je to asi 14 dní co mi občas nejde nastartovat, třeba třikrát, čtyřikrát tořím než to naskočí. Jsem objednán do Suzuki na příští týden.
Jsem velice rozčarován z kvality servisu, a hlavně z vozu, který bych čekal že bude jako nově kupován bez problému a jen přinášet radosti. Toto jsou zatím a doufám mé jediné negativní zkušenosti s mým prvním novým vozem!!