Zavřít recenzi

Chevrolet Cruze LS Plus

“Perfektní volba”
  • Rok výroby: 2011 
  • Typ motoru: 1598 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 1 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8.8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.2
Chtěl bych se s Vámi podělit o mé první zkušenosti s vozem Chevrolet Cruze 1.6 91KW r. v. 2011.
Když jsem automobil vybíral tak jsem prvně zvažoval 1.8 nebo 2.0
Nakonec vzhledem k provozním podmínkám jsem zvolil motor 1.6. O proti 1.8 jsem tak velký rozdíl neshledal a 2.0 se na to popojíždění po městě moc nehodí, ani bych nezahřál motor a byl bych v práci.

Ve městě mi 1.6 poskytuje slušné jízdní vlastnosti a dynamiku. Díky velkým zrcátkům mám dobrý přehled o tom co se kde děje, perfektně se s nimi parkuje

Průměrná spotřeba se mi drží o kolo 8.8 na 100

Dálnici s klidnou nohou anebo raději tempomatem při rychlosti 110km/h za nějakých 6 litrů
Co se jízdě po dálnici týče, tak okolo těch 130km/h má automobil 3500 otáček a ten zvuk není úplně příjemný s porovnáním s naftovým 2.0, který byl perfektně odhlučněn.

Co se jízdního komfortu týče, tak ty 16" kola poskytují lepší komfort nežli 17", ale co se do jízdních vlastností týče myslím, že automobilu neubírají, do zatáček ostře pod plynem a skvěle si to užívám.

To co mi trochu kazí radost, jsou rozjezdy do kopce, kdy se auto chová líně, ale ti kdo si tuto motorizaci kupují, tak tuší do čeho jdou. Ještě raději jednou podotýkám "Rozjezdy"
Když jedete a máte motor ve správných otáčkách, tak není co řešit.

Řešení zavazadlových prostor:
Samotné řešení interiéru a odkládacích prostor v něm je perfektní, to že se mi do dveří vleze 1.5l láhev je úžasné.

Auto nabízí slušnou řádu odkládacích prostor u řidiče pod volantem, nad palubní deskou, pod loketní opěrkou a u spolujezdce.

Bohužel co se zavazadlového prostoru týče, tolik nadšený nejsem.
To že chybí ucho k zavření kufru, bych oželel, ale to že není k dispozici žádné oko na použití gumicuku, aby mi náklad nelítal po kufru, mě trochu vyvedlo z míry.

Nakonec jsem to vyřešil koupí sítky za 250 Kč v Honbachu.
Sítku jsem uchytil na 4 bodech, 2 oka jsou za sedačkami a 2 kulaté díry jsou v plechu v kastli nahoře. Doporučím dát tam nějaký háček a až o ten háček připevnit síťku:) ušetříte si tím hromadu vztekání.

Komfort cestujících:
Na typ vozu mají cestující v zadu poměrně hodně místa. Ve předu mě uchvátilo skosení palubní desky a jak opticky zvětšuje prostor.

Vzadu mě trochu překvapili 10cm sedáky, oproti předním sedadlům, je to znatelně tvrdší posezení.

S Automobilem jsem nadmíru spokojený a už se těším na nové verze tohoto vozu ať kombi nebo hatchback a nemluvě o nově připravovaných agregátech s turbem.

+Cena
+Spotřeba
+Jízdní vlastnosti
+Odkládací prostory
+Výbava
+Záruka

-Cestující loketní opěrka
-nemožnost rozdělení zavazadlového prostoru
-špatně viditelný středový displej
-horší odhlučnění nad 130km/h


Závady a opravy na autě

Poruchy, zatím žádné
<
Přejít na standardní verzi stránky »