Zavřít recenzi

Renault Megane GT II 1,5dCi 60kW

“Koupí Meganu neušetříte :(”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1,5 dCi 
  • Stav km při koupi: 113 000 km 
  • Stav km nyní: 123 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.0
Vůz jsme zakoupili s vizí, že to bude ideál rodinného prostorného autíčka s malým poplatkem za povinné ručení a nízkou spotřebou, dobrými jízdními vlastnostmi a vysokým komfortem. Chtěli jsme tedy úsporný vůz. Bohužel nás ale auto zklamalo již po najetí 5.000km, kdy jsme museli koupit novou převodovku, oprava nás vyšla na cca 16.000,-Kč. Vzhledem k tomu, že za naftu jsme do té doby ušetřili cca 2.500,-Kč a za povinné ručení/rok asi 2.000,-Kč, nedá se o úsporném vozidle mluvit ani ve snu. Kdo si myslí, že koupí nízkoobsahového dCi uspoří, je na velkém omylu. Co se týče jízdních vlastností, tak ty jsou velmi dobré, auto je pohodlné, podvozek dobře tlumí nerovnosti. Brzdy jsou dost ostré, i na zadní nápravě jsou kotouče. Motor je vcelku tichý a kultivovaný, zavazadlový prostor je pro rodinu s dětmi dostačující. Interiér vypadá ale dosti opotřebovaně už při 120.000km, na vině budou určitě použité materiály a flegmatičnost výrobce, protože díly nesedí úplně perfektně. Co se týče vzhledu, nemá pro mě auto ve své třídě a roku výroby konkurenci. I když už stálo hodně peněz a nervů, protože pořádně zlobí, tak se mi líbí a líbit dlouho bude... Nejspíš bych ho ale znovu nekoupil a hodně bych zvažoval koupi vozu stejné značky.

Závady a opravy na autě

Při stavu tachometru 118.000km:

- výměna převodovky

- zanesený EGR ventil

- voda pod rezervním kolem

při 120.000km:

- výměna tlumičů na pravém předním kole

- rozbité autorádio Carminat
<
Přejít na standardní verzi stránky »