Zavřít recenzi

Dacia Logan MCV 1,6MPI

“Jediná volba pro větší rodinu”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1,6 MPI 
  • Stav km při koupi: 12 km 
  • Stav km nyní: 76 667 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.6
Vlastním model Lauréate s klimatizací.
Jízdní vlastnosti: Na moje potřeby slušný tah, ale věřím že motorizace s 16V bude lepší a hlavně nikdy jsem silnější auto nevlastnil tak nemám srovnání. Podvědomě tuším že v závodech se silnějšími motory nemám šanci. V zatáčkách sedí dobře a i přes dlouhatánský rozvor se nekroutí. Vyšší světlá výška umožňuje celkem bez obav projíždět na jaře i okresky těsně za hranicí Prahy, kde majitelé ostatních aut sprostě nadávají.
Moje známka: 2

Prostor a variabilita: Vozím rodinu se 4 dětmi - do prostřední řady se na šířku v pohodě svezou 2 dětské sedačky i žena s šířkou pánve úměrnou počtu porodů, ale mrňata na sedačkách nemají moc místa za mnou na máchání nožičkama a tak si je rády okopávají o moje sedadlo, což komfortu šoféra moc nepřispívá. Ve třetí řadě si hoví jedno dítě, ale bohužel nejde vyndat ani pořádně sklopit sedadlo vedle něj (lze jen opěradlo), takže je dítko obložené bagáží naskládané do stropu. I tak s sebou vozíme neskutečné množství prkotin, vždy jsem nakládal podle priority s tím že ženě řeknu že těch pár blbostí se už nevejde ale vždy vešlo. A pokud jsou obsazená obě místa v poslední řadě, stále se mi za ně ještě vejdou golfky nebo kočárek Phil&Teds a 1 báglík. Kdybych to ale navrhoval já, udělal bych poslední řadu aspoň posouvací dopředu, takhle tam má spoustu místa na nohy i dospělák a na bagáž by mohlo být víc. Manuální klimatizace je lepší než žádná, ale fouká moc vpředu a málo vzadu a vyžaduje dost pozornosti řidiče.
Taky mě mrzí u předních stěračů, že nejde "uživatelsky" nastavit doba cyklování.
Moje známka: 2

Spolehlivost:
Auto využívám denně pro ježdění do práce 2x25 km. Za celou dobu jsem pouze měnil žárovky + běžná údržba + pravidelné prohlídky v celkové ceně do 10000 kč. Koroze dosud neobjevena, všechno drží hezky pohromadě.
Moje známka: 1*

Spotřeba:
Nejobyčejnější benzínový motor a ne zcela aerodynamický tvar krabice, takže na dálnicích v rychlostech okolo 130 si mojí rodinou nacpané auto vezme kolem 8,5 litrů. Těch 25 km do práce 40-minutovou projížďkou po ucpané Jižní spojce dávám za cca 8l a když si mimo město hraju na spořínka a jezdím 90-100, umím to dostat na 7l.

Moje známka: 2

Cena:
V době pořízení 378 t., dnes už stojí tatáž konfigurace u prodejců 290 t. Pro šestičlennou rodinu nelze sehnat odpovídající nové vozidlo jiné značky ani za dvojnásobnou cenu.
Moje známka: 1*

Závady a opravy na autě

Za vlhka kolem 0 stupňů zlobí čidlo otevřených dveří.
<
Přejít na standardní verzi stránky »